اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی:

وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه تا 50 درصد کاهش می‌یابد

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا چهار سال آینده 50 درصد وابستگی این دانشگاه به درآمدهایش از محل شهریه دانشجویی کاسته شده و زمینه برای خوداتکایی دانشگاه آزاد فراهم می‌آید.

وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه تا 50 درصد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول خدابخش عصر امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: سیاست دانشگاه آزاد کم کردن منابع درآمدی این دانشگاه از محل شهریه دانشجویی است که قطعاً سال به سال این وابستگی کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است تا دو سال آینده این وابستگی تا 12 درصد و در چهار سال آینده تا 50 درصد کمتر شده تا دانشگاه آزاد بتواند بدون تکیه بر شهریه دانشجویی به شکل خودگردان رسالت انقلابی خود را انجام دهد.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تلاش می‌کند تا در حوزه کمی و کیفی ارتقای خاصی را به تحصیلات به ویژه تحصیلات مقاطع بالاتر بدهد، گفت:‌ امیدواریم در این فرآیند در همه استان‌ها و مناطق کشور بتوانیم از امکانات و ابزارهای مناسب استفاده کنیم.

خدابخش در ادامه سخنان خود افزود: فرآیندی که در این حوزه به جد دنبال می‌کنیم یک فرآیند رو به جلو و مطلوب است و امیدواریم اهدافی که دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نسل آینده دنبال می‌کند به خوبی عینیت پیدا کرده و زمینه حرکت مفید و مؤثر فراهم آید.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر دانشگاه آزاد با احساس مسئولیت در تربیت نسل شایسته قدم‌های مؤثری را برداشته و در این مسیر تلاش و جدیت می‌کند، بیان کرد: دانشگاه آزاد تا چهار سال آینده نیمی از وابستگی خود را به شهریه دانشجویی در بخش مدیریت و خودگردانی کاهش داده و زمینه یک حرکت خوب و مؤثر را در حوزه توانمندسازی به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد تعیین شده و شرکت‌کنندگان خواستار حل برخی از مشکلات و معضلات در بهبود فرآیند مطلوب‌تر شدند.

انتهای پیام/62003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول