اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان اقلید خبر داد

حضور زنان بسیجی اقلید در مقابله با جنگ نرم

مسئول بسیج زنان اقلید از تلاش این تشکل در آگاه‌سازی و روشنگری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی به‌ویژه تهدیدات ماهواره خبر داد.

حضور زنان بسیجی اقلید در مقابله با جنگ نرم

جمیله نیکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به نقش فعال زنان در جامعه اظهار داشت: بسیج خواهران فعالیت گسترده‌ای در ترویج فرهنگ بسیجی در راستای اهداف ارزشمند بسیج در زمینهٔ سالم‌سازی، رشد و تعالی جامعه اسلامی انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: دو حوزه الزهرا و نرجس خاتون در شهر اقلید و حوزه حضرت معصومه (س) در سده و حوزه ام‌البنین در خنجشت، چهار حوزه مقاومت بسیج خواهران این شهرستان است.

مسئول بسیج جامعه زنان اقلید با اشاره به فعالیت این تشکل در حوزه‌های مختلف به کارگروه اختصاصی بانوان و اقشار اشاره کرد و بیان داشت: حوزه مقاومت بسیج خواهران در کارگروه اقشار به مسائل بانوان بسیجی و در کارگروه بانوان با بررسی مسائل زنان شهرستانی به شناسایی راهکارهای مناسب و اجرایی در راستای ایجاد و حفظ امنیت روحی، روانی و معیشتی خانواده‌ها اقدام می‌کند.

نیکویی با اشاره به گروه همیاران فرهنگی بسیج خواهران تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج خواهران با آموزش‌های مذهبی، تربیتی، عقیدتی، فرهنگی و غیره در بالا بردن سطح فرهنگ و دانش فرزندان بسیجی به‌منظور همیاری فرهنگی و ترویج ارزش بسیج فعال است.

این مسئول به برنامه‌ریزی، بررسی، شناسایی، ارائه و اجرای راهکارهای عملی توسط بسیج خواهران این شهرستان درزمینهٔ حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: آگاه‌سازی و روشنگری زنان در زمینهٔ شناخت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی جامعه کنونی به‌ویژه تهدیدهای ماهواره و حفظ ارزش‌ها و قداست خانواده با نظارت و کنترل مناسب فرزندان و ایجاد زمینه‌های تربیتی، دینی، مذهبی، فرهنگی و غیره از اهداف مهم و اصلی بسیج خواهران این شهرستان است که تاکنون به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست ‌یافته است.

مسئول بسیج خواهران اقلید با اشاره به فعالیت گسترده بسیج خواهران این شهرستان در راستای افزایش سطح فرهنگ، مذهب، اعتقاد، دانش فکری و دینی و غیره از برگزاری همایش‌های متعدد، کلاس‌های آموزشی، مسابقات ورزشی، اردوهای تربیتی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و غیره خبر داد.

نیکویی با اشاره به فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج خواهران این شهرستان در جذب اساتید و دانشجویان به محافل مذهبی و آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج در پیشبرد اهداف مشارکتی و همفکری متقابل بیان کرد: بسیج خواهران این شهرستان درزمینهٔ اعزام تیم‌های جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمات آموزشی پزشکی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و خیاطی باهدف بالا بردن انگیزه جوانان در رفع محرومیت‌زدایی و افزایش آگاهی عمومی مناطق محروم فعال است.

مسئول بسیج جامعه زنان اقلید در پایان سخنان خود به دیدار با امام‌جمعه اقلید، پیاده‌روی خانوادگی، نشست منتظران مهدی موعود (عج)، نشست سرگروه‌ها با والدین، اجلاس مجمع عالی بسیج خواهران، نشست بصیرتی مردمی با عنوان سبک زندگی اسلامی و تربیت پایدار، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان و غیره در همگامی حوزه مقاومت بسیج خواهران و بانوان بسیجی این شهرستان در برنامه‌های متعدد هفته بسیج اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول