اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خواهران بسیج دانشجویی استان فارس:

برخی شعارهای اصلی انقلاب را به بهانه مصلحت زیرسؤال می‌برند

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: برخی شعارهای اصلی انقلاب را به بهانه مصلحت زیرسؤال می‌برند و روش توربین را در مقابله با برخی از آرمان‌هایی در پیش‌ گرفته‌اند که روزی خمینی کبیر به آن‌ها افتخار می‌کرد.

برخی شعارهای اصلی انقلاب را به بهانه مصلحت زیرسؤال می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان فارس، مریم زارع‌پور با اشاره به اینکه جبهه امروز، جبهه فرهنگی است و جبهه فرهنگی سرباز فرهنگی می‌خواهد، محافظه‌کاری را قتلگاه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی باید بدون محافظه‌کاری در برابر رفتارهایی که به هر بهانه فرهنگ والای انقلاب را نشانه گرفته‌اند قد علم کند و فریاد رسا و زبان گویای انقلاب باشد.

وی ادامه داد: اگر به توصیه‌های امام خمینی (ره) در فعال کردن هسته مقاومت و جهاد در دنیا و اهمیت وحدت در بین انقلابیون بی‌توجهی نمی‌شد، امروز مجبور نبودیم بر سر اصولی که روزی آن‌ها را انکارناپذیر می‌دانستیم چانه‌ بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی که داعیه‌دار افسری جنگ نرم است در شرایط جاری وظیفه‌ای خطیرتر دارد؛ افزود: بسیج دانشجویی باید با تجهیز بیشتر نیروی معنوی، خود را برای مبارزه در میدانی بزرگ آماده‌تر از پیش کند.

مدیر خواهران بسیج دانشجویی فارس گفت: همزمانی محرم با هفته‌ بسیج یادآور این است که امروز معرکه حق و باطل عاشورایی شده و نباید بگذاریم سنگر دانشگاه‌ها قتلگاه ارزش‌ها شود چراکه بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه‌ها وظیفه‌ای خطیر دارد، از یک‌سو با تقویت فکری و معنوی خود و حضور پررنگ در صحنه نباید اجازه عرض‌اندام به معاندان و مغرضان بدهد و از سوی دیگر با سعه‌صدر و تکیه ‌بر وحدت، نگذارد فضای دانشگاه‌ها و دانشجویان از دامان انقلاب جدا شود.

زارع‌پور اضافه کرد: امروز شاهدیم که شعارهای اصلی انقلاب را به بهانه مصلحت زیرسؤال می‌برند و روش توربین را در مقابله با برخی از آرمان‌هایی در پیش‌ گرفته‌اند که روزی خمینی کبیر به آن‌ها افتخار می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش خواهران در بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها ویژه است؛ افزود: خواهران دانشجوی بسیجی علاوه بر حضور در عرصه‌های عمومی بسیج دانشجویی طلایه‌داران فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی در دانشگاه‌ها هستند و درست است که جامعه کنونی به‌‌ویژه جامعه دانشگاهی به دلیل جنگ بی‌امان فرهنگی دشمن و یورش غلط غربی به سمت دختران و زنان این سرزمین تا حدودی آسیب‌دیده است، اما این‌ها موجب نشده که دانشجویان خواهر بسیجی ما عرصه را خالی کنند.

انتهای پیام/2448/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول