اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون تاکید کرد

ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان باید مورد توجه جدی معلمان باشد.

ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمالی‌فرد در بازدید از مدرسه نرجس اظهار داشت: روزگاری کشور ما وابسته به قدرت‌های جهانی خارجی بود، اما امروز جوانان مستعد ایران اسلامی با یاری گرفتن از خدای بزرگ و تکیه بر اراده ملی چشم دنیا را خیره کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: گذشته کشور پرافتخار ایران سرشار از مبتکران، مخترعان و بزرگان بلندآوازه‌ای است که علم دنیا را متحول کردند، زیرا بسیاری از نام‌آوران جهانی از ایران برخاسته‌اند و منشا‌ء خدمات بی‌نظیری به بشریت بوده‌اند.

وی در بازدید از کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار نیز گفت: دانش‌آموزان برای فعالیت‌های فوق برنامه و فرهنگی نیاز به فضای کافی و مجهز دارند، اما ساختمان کانون شهید نامدار در سال 65 احداث شده و از قدمت زیادی برخوردار است و پاسخگوی نیازها و خواسته‌های متنوع امروز دانش‌آموزان نیست.

جمالی‌فرد وجود مراکز فرهنگی و پژوهشی نظیر کانون فرهنگی، پژوهش‌سرا، دارالقرآن، آزمایشگاه مرکزی و نمازخانه و کارگاه در مدارس را ضروری دانست و از مسئولان و خیرین خواست آموزش و پرورش را در این زمینه یاری دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در ادامه بازدید از مدارس با حضور در نشست شورای معلمان دبستان فرهنگ گفت: توجه به مبانی تعلیم و تربیت و اجرای روش‌ها و شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی در مدارس از وظایف معلمان بویژه در دوره ابتدایی است.

وی ادامه داد: فرصت ارزشمندی را در اختیار داریم که باید با تعامل، ارتباط سازنده، ایجاد نشاط و شادابی، توجه به گفتمان و بحث جمعی و مدیریت دانش برای پیشبرد آموزش و پرورش تلاش کنیم.

انتهای پیام/66006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول