اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال اردبیل خبر داد

اردبیل جزو 10 استان برتر فوتبال کشور

رئیس هیئت فوتبال اردبیل گفت: اردبیل جزو 10 استان برتر فوتبال کشور است.

اردبیل جزو 10 استان برتر فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که عصر امروز به انجام رسید، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به اتفاق اعضای کمیته‌ها و برخی از دست‌اندرکاران هیئت فوتبال استان اردبیل با طاهر شریفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل دیدار کرده و از روند رو به جلوی فوتبال این استان گزارشی ارائه کرد.

صمد نوتاش در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این هیئت وضعیت و جایگاه فوتبال استان اردبیل را در سطح کشور تشریح کرد و گفت: ما هم‌اکنون جزو 10 استان فوتبالی کشور هستیم، چراکه در وضعیت کنونی چهار تیم در لیگ‌های بزرگسالان کشور شامل لیگ دسته یک، دسته دو و دسته سه داریم و در رده پایه نیز پنج تیم از این استان در مسابقات کشوری حاضر هستند.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان استان اردبیل در لیگ دسته اول کشور صاحب جایگاه است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم این فرآیند را با همکاری و همراهی مسئولان در استان اردبیل ارتقاء دهیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، وضعیت نامطلوب مالی اکثر تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری را از این استان عنوان کرد و افزود: ما برای تداوم فعالیت‌های تیم‌های استانی با هدف رونق رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال به یک حمایت همه‌جانبه از سوی مسئولان نیاز داریم تا بستر مطلوبیت این کار فراهم آید.

نوتاش بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا زمینه حرکت‌های خوب و فعال فراهم آمده و بیش از گذشته بتوانیم در عرصه توانمندسازی این رشته پرطرفدار شایسته عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این نشست در مورد رشته فوتبال و‌ اهمیت و جایگاه آن به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخت.

انتهای پیام/62001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول