اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

زنان ایرانی در پشت جبهه آیینه تمام‌نمای ایثار بودند

فرمانده سپاه بیجار گفت: زنان ایرانی در پشت جبهه، آیینه تمام‌نمای ایثار و فداکاری بودند.

زنان ایرانی در پشت جبهه آیینه تمام‌نمای ایثار بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید حسین محمودی امشب در مراسم تجلیل از زنان پیشکسوت عضو ستاد پشتیبانی جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: سخن از دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثار و جهاد آنها بسیار دشوار است و هرچه از فداکاری آنها سخن بگوییم باز هم کم است.

وی با بیان اینکه غیرت و مردانگی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و روحیه بسیجی و تفکر آنها مثال‌زدنی است، بیان کرد: امروزه تمامی مردمان آزادیخواه جهان و بیزار از جبر و استکبار پیرو اهداف و آرمان‌ها و تفکر شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

محمودی با بیان اینکه زنان ستاد پشتیبانی در پشت جبهه‌های مقاومت یاری‌رسان رزمندگان بودند، گفت: این زنان فداکار با حضور پررنگ خود موجب تقویت روحیه رزمندگان برای حضوری پرشورتر در جبهه‌ها و تشویق مداوم آنها می‌شدند.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح و شایسته از ویژگی‌های جامعه اسلامی است، عنوان کرد: فرزندان برومند، رشید و افتخارآفرین ایران تربیت‌یافته همین زنان شایسته هستند.

وی به نیروی جوان جامعه و هجمه‌های مختلف دشمن اشاره و بیان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی با برنامه‌های مختلف در صدد گمراه کردن جوانان و القای فرهنگ غرب و تفکر منحرف خود به جوانان هستند.

محمودی در پایان سخنان خود ترویج و نهادینه کردن تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه میان جوانان را از راه‌های مقابله با هجمه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با ترویج تفکر بسیجی در جامعه اجازه جولان به دشمنان و ترویج فرهنگ شیطانی خود در جامعه را نخواهیم داد.

انتهای پیام/79015/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول