اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد

اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای احداث و تجهیز پارک ساحلی

فرماندار شهرستان نیر گفت: 300 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و احداث پارک ساحلی شهرداری اختصاص یافت.

اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای احداث و تجهیز پارک ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در جریان بازدید از پارک ساحلی شهرداری واقع در حاشیه رودخانه بالقلو چای از اختصاص اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به این پارک خبر داد.

وی تصریح کرد: 300 میلیون تومان اعتبار امسال برای تجهیز و احداث پارک شهرداری اختصاص یافته است.

فرماندار نیر در ادامه از هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای نصب وسایل بازی و ست‌های ورزشی در این پارک خبر داد.

صمدی گفت: مساحت این پارک 1.5 هکتار است که با تجهیز و احداث پارک، این منطقه به یک منطقه تفریحی و توریستی خانوادگی تبدیل می‌شود.

وی از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی کارهای عمرانی و ساحل‌بندی رودخانه عبوری از این پارک خبر داد.

35 میلیارد ریال برای احداث توربین بادی در شهر نیر هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نیر در بازدید از روند اجرای عملیات نصب توربین بادی در بالای تپه‌های نوالار مشرف به منطقه توریستی بولاغلار نیر بیان کرد: تاکنون تأسیسات زیربنایی این توربین با اعتبار 5 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری، برق استان و سازمان انرژی‌های نو کشور اجرا شده و تا یک ماه آینده توربین بادی در این منطقه نصب می‌شود.

صمدی اضافه کرد: برای نصب توربین بادی اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه می‌شود که با نصب آن 660 کیلووات برق تولید و به برق تولیدی شبکه استان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: برابر توافقات انجام شده در صورت نتیجه مطلوب در آینده به تعداد توربین‌ها اضافه می‌شود.

اختصاص 100 میلیون تومان برای احداث سرویس بهداشتی در نیر

فرماندار نیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احداث سه مورد سرویس بهداشتی و ساماندهی دو سرویس موجود در شهر نیر با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم، مسافران و گردشگران از اهم اقدامات سال‌جاری شهرداری نیر است.

صمدی در جریان بازدید از روند احداث سرویس بهداشتی منطقه توریستی بولاغلار نیر از اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان در این زمینه خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه توریستی بولاغلار نیر در فصل بهار و تابستان شاهد مسافران زیادی است، مسافران از کمبود سرویس بهداشتی ابراز نارضایتی می‌کردند.

وی گفت: علاوه بر ساماندهی دو سرویس بهداشتی موجود و بهره‌برداری کامل از آنها، یک سرویس بهداشتی دیگر با 12 چشمه و اعتبار 50 میلیون تومان توسط شهرداری نیر در حال احداث است که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/62003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول