اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج

یادواره 5 شهید پایگاه مقاومت بسیج سمیرم برگزار شد

هم‌زمان با هفته بسیج، یادواره پنج شهید پایگاه شهید خرازی حوزه مقاومت بسیج سمیرم برگزار شد.

یادواره 5 شهید پایگاه مقاومت بسیج سمیرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، علی داودی، پیشکسوت عرصه جبهه و شهادت سپاه سمیرم امشب در این یادواره با گرامی‌داشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان سمیرم اظهار کرد: ذکر و نام شهدا برای خانواده‌های شهدا و برای مردم شهرستان برکت دارد و امنیت و آسایش حاکم در کشور را مدیون و مرهون خون شهیدان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز هر ملتی آرزو دارد یکی از این شهیدان را داشته باشد، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان اسلام افرادی هستند که اراده پولادین خودشان را با دست خالی به دشمن تحمیل کردند و امروز درخشش و امید را برای ما به ارمغان آوردند.

پیشکسوت عرصه جبهه و شهادت سپاه سمیرم ادامه داد: در تمام جنگ‌های دنیا امپراتورها و ابرقدرت‌ها مقابل هم قرار می‌گرفتند و در طول تاریخ هیچ زمانی امپراتورها و ابرقدرت‌ها با هم متحد نشدند اما در جنگ تحمیلی، تمام ابرقدرت‌های جهان با هم متحد شدند تا کمر ملت را بشکنند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک صحنه زورآزمایی با کل استکبار بود و ایران به تنهایی مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان مقتدرانه ایستاد.

داودی خاطرنشان کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس شکست می‌خوردیم، امروز یک ملت ذلیل و مرده بودیم.

وی از جبهه‌های جنگ با عنوان محل اتصال آسمان به زمین یاد کرد و گفت: سرزمین دفاع مقدس فرودگاه ملائک و محل شهادت بهترین فرزندان این مرز و بوم در اوج مظلومیت و در یک کلام بقیع ایران بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ دوران دفاع مقدس جهاد اصغر بود، افزود: جهاد امروز جهاد اکبر است، زیرا دشمن از همه سو به سمت ما آمده است و با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم برای مبارزه با ارزش‌های اسلام تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: آن زمان میدان جنگ در مرزها بود و امروز در خانه‌های ما است و در جنگ سخت دشمنان بمباران شیمیایی می‌کردند اما در جنگ نرم بمباران تصاویر و امواج می‌کنند.

داودی اضافه کرد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان علیه کشور ما نحوه تربیت فرزندان امروز نسبت به گذشته باید متفاوت باشد و از طریق ارتباط مناسب و شیوه‌های تربیت صحیح، نسل جدید را در برابر فتنه‌های دشمن ایمن کنیم.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با تقدیم 400 شهید به نظام اسلامی و با داشتن 22 هزار بسیجی در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/63016/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول