اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جشن‌ شکرگزاری انگلیس: استقرار پلیس در مراکز خرید پس از هجوم خریداران

بعد از هجوم خریداران و درگیری میان مردم در خرید جشن شکرگزاری، پلیس انگلیس برای برقراری آرامش با استقرار در مراکز خرید عده‌ای را دستگیر کرد.

جشن‌ شکرگزاری انگلیس: استقرار پلیس در مراکز خرید پس از هجوم خریداران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از هجوم مردم به حراجی‌های آخر سال و وقوع درگیری‌ها برای خرید حراجی جشن‌های شکرگزاری، نیروهای پلیس انگلیس به مراکز خرید اعزام و در میان مردم مستقر شدند.

به نوشته رسانه‌های انگلیسی، این تعداد کثیر مردم برای خرید از حراجی‌ها در آخرین جمعه ماه نوامبر «جمعه سیاه»، بی‌سابقه و با درگیری میان مردم همراه بود.

روزنامه «دیلی میل» در این‌باره نوشت، خریداران به سوی دستگاه‌های تلویزیون و تبلت حمله‌ور شده و نزاع و درگیری بین مردم در گرفت که به موجب آن پلیس انگلیس در مراکز خرید مستقر و عده‌ای را دستگیر کرد.

به گفته رسانه‌های انگلیسی در اولین ساعات روز جمعه، خرید از حراجی «جمعه سیاه» در راستای جشن‌های شکرگزاری در انگلیس، به صحنه زد و خورد و مشاجره میان مردم شهرهای مختلف تبدیل شد.

فیلم‌های منتشر شده از این درگیری‌ها نشان از نزاع فردی میان مردم، مردم و پلیس با یکدیگر بود.

شبکه خبری بی.بی.سی طی گزارشی از استقرار پلیس‌های شهر لندن و منچستر در شلوغ‌ترین مراکز خرید اطلاع داد. پلیس لندن به بی.بی.سی گفت فروشندگان مراکز خرید این شهر با تماس و درخواست کمک از پلیس از هجوم و درگیری خریداران اطلاع دادند.

پلیس متروپلیتن انگلیس گفت افسران پلیس این کشور برای همکاری با فروشندگان و برقراری آرامش به مراکز خرید اعزام شدند اما پلیس منچستر طی توییتی گفته بود حداقل دو نفر در اولین ساعات صبح روز جمعه (امروز) در مراکز خرید این شهر دستگیر شدند.

هم‌چنین بی.بی.سی ادامه داد مراکز خرید جنوب ولز نیز شاهد هجوم خریداران و درگیری و نزاع بود که در نتیجه آن ماموران پلیس ولز نیز برای برقراری آرامش به مراکز خرید ارسال شدند.

مردم امریکا و انگلیس سالیانه در چهارمین پنج‌شنبه ماه نوامبر (یازدهمین ماه سال میلادی) جشن شکرگزاری را بر اساس عادت گذشتگان برگزار می‌کنند و یک روز بعد از این جشن ملی و سالیانه یعنی روز جمعه را به نام «جمعه سیاه» در ادامه جشن شکرگزاری به خرید از حراجی‌ها مشغولند. در واقع بسیاری از مردم این کشورها، خرید روز «جمعه سیاه» را آغازی برای خریدهای سال نو پیش از تعطیلات کریسمس می‌دانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول