اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

مقابل یاوه‌گویی‌های سران فتنه کمتر مانور داده‌ایم

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: در مقابل یاوه‌گویی‌های سران فتنه سال 88 کمتر ورود پیدا کرده و مانور داده‌ایم.

مقابل یاوه‌گویی‌های سران فتنه کمتر مانور داده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری 9 دی در سخنانی اظهار داشت: رویداد 9 دی‌ماه مربوط به یک جناح، دسته و یا گروه در داخل کشور نبود.

وی با اشاره به اینکه جریان فتنه را رئیس‌جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود اعلام کرده بود، افزود: حضور مردمی در 9 دی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی به‌اندازه 22 بهمن‌ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی بود، چراکه 40 میلیون افراد واجد شرایط که پای صندوق‌های رأی رفته بودند در این روز حضور یافتند که موجب شکست استکبار و شگفتی دنیا شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: عظیم‌ترین حرکت انقلابی 9 دی ناشی از قدرت و مدیریت مقام معظم رهبری بود که تهدید و براندازی را به فرصت تبدیل و توطئه‌های استکباری را علیه انقلاب اسلامی آشکار کرد.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: حضور مردم در 9 دی به‌ویژه تحلیل و بررسی ابعاد فتنه باید از طریق امکانات فرهنگی، اجتماعی و هنری هنرمندان در قالب پخش فیلم، شعر و کتاب برای ارائه آیندگان و نسل جوان ارائه و بازگو شود.

وی اضافه کرد: برگزاری میزگرد از سوی رسانه ملی و رسانه‌ها با چهره‌های اثرگذار انقلاب اسلامی و نمایشگاه کتاب، در مورد جریان فتنه و استفاده از فضای مجازی ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه 16 آذر شیراز تطهیری برای سران فتنه از طریق دانشگاه بود، افزود: با توجه به ‌پیش‌بینی‌های صورت گرفته حضور ورشکسته سیاسی و اخلاقی در شهر فرهنگی شیراز مایه ننگ است.

آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: اگر شاهد حضور چهره شناخته‌شده اصلاح‌طلبی بودیم که خطوط قرمزها را رعایت کند مشکلی به وجود نمی‌آمد اما حضور چنین شخصی مایه سرافکندگی است چراکه از این موارد که در گذشته نیز بوده درس نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/2448/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول