اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران:

دستگاه‌های تاثیرگذار زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس را فراهم کنند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: دستگاه‌های تاثیرگذار زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس را فراهم کنند.

دستگاه‌های تاثیرگذار زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی شادمان عصر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استانداری مازندران، اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌هایی‌ که در ارتباط با شهدا و هشت سال دفاع مقدس در جامعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، هویت ملی ارزشی و ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی است.

شادمان با اظهار اینکه اقدامات دستگاه‌های مختلف در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بسیار تاثیرگذار است، بیان کرد: هر کس به اندازه توان خود می‌تواند در این حوزه تاثیرگذار باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران افزود: دفاع مقدس از لحاظ ارزشی و اعتقادی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به دستور کار جلسه، ساماندهی اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های ایثار و شهادت، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی در توزیع بخشی از اعتبارات خود به اداره کل حفظ و آثار و ارزش‌های مقدس مشارکت داشته باشند.

شادمان با بیان اینکه همه اقدامات ما در چارچوب ساختار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: ما معتقدیم هرکاری که در نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود ارزشی و اعتقادی است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه با اشاره به چاپ 120 کتاب در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: هزینه چاپ کتاب بسیار بالا است، پیشنهاد می‌شود هزینه چاپ 50 کتاب دیگر را دستگاه‌ها متقبل شوند.

احمد اسحاقی با اشاره به ساخت فیلم زندگی سردار اسحاقی و مشکلاتی که در بحث تامین اعتبار این فیلم مطرح است، ادامه داد: بخش اعظمی از هزینه‌ها خدماتی است که از سپاه کربلا می‌توانیم ادوات جنگی را تامین کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران نیز با بیان اینکه در اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیش از 200 نوع فعالیت فرهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال 13 هزار دانش‌آموز مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند.

محمد شعبانی با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان به صورت مشارکتی انجام شد، گفت: قرار است جشنواره استانی راهیان نور برگزار شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در حوزه دفاع مقدس انجام داده است، بیان کرد: در راس تمامی مسابقات فرهنگی و هنری، فعالیت‌های دفاع مقدس گنجانده شده است.

شعبانی در پایان یادآور شد: باید یک پروژه بزرگ در حوزه دفاع مقدس تعریف شود و سهم تمامی دستگاه‌ها در این بخش مشخص شود.

انتهای پیام/86030‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول