اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

آغاز بازگشت زوار از کربلای معلی به مرزهای غربی و جنوبی کشور

فرمانده انتظامی استان ایلام از آغاز بازگشت زوار از کربلای معلی به مرزهای غربی و جنوبی کشور خبر داد.

آغاز بازگشت زوار از کربلای معلی به مرزهای غربی و جنوبی کشور

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بسیاری از زوار کربلای معلی که از روزهای قبل عازم کشور عراق شده بودند از صبح امروز و حتی از روز گذشته به سمت مرزهای غربی و جنوبی کشورمان حرکت کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از روز گذشته نیز مرز مهران در جنوب استان ایلام شاهد بازگشت زوار حسینی بوده به نحوی که روز پیش حدود 65 هزار نفر از مرز مهران وارد کشورمان شدند.

وی ادامه داد: روند بازگشت زوار به مرز مهران در حال افزایش بوده و این روند تا پایان هفته جاری استمرار خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تعداد زوار وارد شده به مرز مهران از مرز 800 هزار نفر نیز بگذرد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: متاسفانه زیرساخت‌های مرز مهران جوابگوی این حجم تردد زوار نبوده که باید با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در راستای انتقال و اسکان موقت زوار در استان ایلام برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد.

دولتی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر امنیت مطلوبی در مرز مهران برقرار بوده و مشکلی از حیث تردد زوار به مرز مهران وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های متولی در استان ایلام وجود دارد و زمینه تسهیل در بازگشت زوار اربعین حسینی از روزهای قبل فراهم شده است.

وی ادامه داد: وسیله نقلیه جمعی برای اعزام زوار از مرز مهران به استان‌های دیگر یکی از نیازهای اساسی در مرز مهران بوده که باید با هماهنگی‌های انجام شده این مهم نیز میسر شود.

انتهای پیام/2246/الف20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول