اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

شرکت گاز در انجام تعهدات خود کوتاهی نکند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شرکت گاز با توجه به سردسیر بودن جنوب استان اردبیل در انجام تعهدات و وظایف خود قصور و کوتاهی نکنند.

شرکت گاز در انجام تعهدات خود کوتاهی نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه‌خلخال پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در حال اجرای شرکت گاز در مناطق روستایی خلخال اظهار کرد: پیگیری‌های شبانه‌روزی و مستمری برای حل مشکلات خلخال و کوثر از مسئولان ارشد انجام می‌دهیم و انتظار این است که مسئولان استان و شهرستان جدیت بیشتری از خود نشان دهند تا این پیگیری‌ها به بار بنشیند.

وی ادامه داد: به دلیل توجهات کم در گذشته خلخال و کوثر در اکثر شاخص‌ها از میزان برخورداری کمتری نسبت به میانگین استانی برخوردار است و تلاش‌ها و پیگیری‌ها موجب شد با رشد قابل توجهی روبه‌رو باشیم ولی تا رسیدن به میزان برخورداری قابل توجه باید تلاش‌های فراوانی صورت گیرد که همراهی مسئولان می‌تواند در این امر بسیار موثر باشد.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان‌های کوثر و خلخال در منطقه محروم و سردسیر استان قرار گرفته و افزایش برخورداری از نعمت گاز به ویژه در روستاها بسیار ضروری است، علیرغم اینکه گام‌های مهمی در انتقال گاز به روستاهای پرجمعیت و روستاهای نزدیک این محورها صورت گرفته اما در خصوص کندی یا تعطیلی فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها مسئولان استان و شهرستان باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری‌بنه‌خلخال در پایان سخنان خود گفت: از وزیر دلیل این امر را جویا خواهم شد و در شرایطی که مقام معظم رهبری تاکید به انجام فعالیت‌های جهادگونه درصدد محرومیت‌زدایی و توسعه و استقلال و اقتدار ایران اسلامی دارند تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه را باید بیش از پیش گسترش دهیم.

انتهای پیام/62004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول