اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

مقامات استانی کربلا تاکید کردند

شمار زائران اربعین فراتر از 20 میلیون نفر/ ابراز خرسندی از موفقیت طرح امنیتی

مقامات استانی کربلای معلی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امسال تاکید کردند که شمار زائران کربلا طی 10 روز گذشته فراتر از 20 میلیون نفر بوده است.

شمار زائران اربعین فراتر از 20 میلیون نفر/ ابراز خرسندی از موفقیت طرح امنیتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، «جمال الدین الشهرستانی»، مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی تاکید کرد: شمار دقیق زائران شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی بین دهم تا بیستم ماه صفر بالغ بر بیست میلیون زن و مرد و کودک بوده است که دو میلیون تن آنها زائران غیرعراقی از پنجاه ملیت جهان بودند.

الشهرستانی گفت:هجده میلیون عراقی از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف عراقی و از  بیش‌تر استان‌های این کشور برای زیارت حرم سید الشهدا و آقا ابالفضل العباس علیهما السلام به کربلا مشرف شدند که یک میلیون نفر از آنها فقط روز جمعه به جمع زائران پیوستند.

از سوی دیگر «عقیل المسعودی»، رئیس کمیته امنیتی شورای استانی کربلا هم با اشاره به اینکه شمار زائران مراسم اربعین حسینی بیش از بیست میلیون نفر بوده است گفت این در حالی است که هنوز هزاران زائر دیگر وارد کربلا می‌شوند.

المسعودی افزود: ما خوشحالیم که اجتماع میلیونی زائران کربلا بدون هیچ حادثه یا خلل امنیتی در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

انتهای پیام/ز

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول