اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان/

درخشش محمد زارعی تا توقف 20 دقیقه‎ای بازی

محمد زارعی در تیم بسکتبال شهرداری گرگان درخشش خیره‎کننده‎ای را از خود به جای گذاشت و مورد تشویق مداوم هواداران قرار گرفت.

درخشش محمد زارعی تا توقف 20 دقیقه‎ای بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر امروز در نخستین دیدار خود در دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور که با عنوان لیگ ملی برگزار می‎شود در برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شکست خورد.

اما این بازی دارای حواشی گوناگونی بود که شاید به نوعی این حواشی در سال‎های اخیر با متن بازی عجین شده و تأثیرات بسیاری را در روند بازی‎هایی که در گرگان انجام می‎شود، خواهد گذاشت.

* در بازی‎های گذشته بی‎احترامی برخی هواداران به بازیکنان میهمان و حتی داوران موجب شد تا در نهایت 2 جلسه محرومیت تعلیقی برای این تیم در نظر گرفته شود و از آن بازی به بعد و به خصوص در این بازی، لیدرها و حتی سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان نظارت کاملی بر ارائه شعارهای مختلف از طرف هواداران داشتند.

* ورود کامیار صادق‎زاده بازیکن جوان و خوش‎آتیه بسکتبال گرگان در زمین و عملکرد قابل قبول وی در بازی، موجی از تشویق و اعلام رضایت هواداران را در پی داشت که از دقایق نخست ورود وی به زمین، کامیار صادق‎زاده به زوج بسیار خوب برای محمد زارعی تبدیل شد.

* اما محمد زارعی ستاره بازی امشب در بسیاری از لحظات حساس با انجام پرتاب‎های سه امتیازی و حرکت‎های تاکتیکی منحصر به فرد خود تیمش را نجات داد و با کسب امتیازات بسیار مهم به یاری تیمش می‎شتافت.

* محمد زارعی که در کارنامه نیم‎فصل خود نیز عملکرد قابل قبولی را از خود در تیم شهرداری گرگان به نمایش گذاشته، زمانی که سرمربی تیم وی را تعویض کرد، زارعی با تشویق یکصدا همراه با قیام برای بازی خوبش از سوی هواداران روبرو شد.

* از طرفی دیگر در حالی که باز هم تعداد معدودی از هواداران شعارهای ناپسندی را سر می‎دادند، یکی از بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با انجام حرکت غیراخلاقی و غیرورزشی و به نوعی بی‎احترامی به هواداران گرگانی موجب شد تا هواداران نیز واکنش تندی را نشان داده و در نهایت داوران بازی را ترک کنند.

* داوران که بیش از 20 دقیقه زمین مسابقه را ترک کرده بودند و بازی متوقف بود، در نهایت با پادرمیانی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان و استان گلستان، نماینده مدیرعامل تیم شهرداری گرگان و دیگر مسئولان شهری و استانی دوباره وارد زمین شده و بازی به جریان افتد.

*یونس لاله‎زاده که وی نیز از شعارهای تند هواداران گرگانی بی‎نصیب نمانده بود، پس از آغاز مجدد بازی، نمایش خیره‎کننده‎ای از خود به جای گذاشت و به نوعی با انجام پرتاب‎های سه امتیازی موفق و کسب امتیازات متوالی برای تیمش و همچنین انجام ریباند‎ها، حمله‎ها و ضد حمله‎های موفق، پاسخ رفتار هواداران گرگانی را ‎داد.

*یونس لاله‎زاده آنقدر در بازی خوب ظاهر شد که گرگانی‎ها برای مهار وی سه نفری وارد عمل شده و توپ‎های وی را خراب می‎کردند.

*با آنکه حرکات ناشایست بازیکن تیم آبادان موجب رفتار تند هواداران شد و نتیجه آن توقف بیش از 20 دقیقه‎ای بازی بود، اما بازیکنان آبادان به حرکات ناشایست خود ادامه داده و کار به جایی رسید که نیروی انتظامی از تیم داوری و نماینده فدراسیون خواست تا تذکر لازم را به بازیکنان آبادان بدهد، در غیراینصورت کنترل هواداران به دشواری خواهد کشید.

به گزارش فارس؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان با واگذاری این بازی در مجموع با 12 امتیاز، 6 باخت و تنها 3 پیروزی در جایگاه هفتم جدول 9 تیمی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

انتهای پیام/83004/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول