اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ دینی و مذهبی:

باید با زورگویان به زبان خودشان صحبت کرد

مبلغ دینی و مذهبی گفت: گاهی گستاخی جبهه کفر و نفاق به حدی می‌رسد که باید با زورگویان به زبان خودشان صحبت کرد.

باید با زورگویان به زبان خودشان صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی ظهر امروز در حاشیه همایش بسیج و قیام امام حسین(ع) در پایگاه مقاومت مسلم‌بن عقیل شرکت فلات قاره شهرستان بوشهر، در جمع خبرنگاران افزود: عاشورا دو روی یک سکه دارد یک روی آن اوج تقوا، دینداری، بصیرت و خداشناسی است و یک روی آن نفاق، کفر و بی‌ایمانی است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری و داعش همان یزیدیان هستند، عنوان داشت: همان‌طور که یزیدیان در نهایت شقاوت سر فرزند رسول خدا(ص) را از تن جدا کردند گروه‌های تکفیری نیز در پیروی از این تفکر پلید شیعیان و مظلومان را در نهایت شقاوت سر می‌برند.

حسینی با بیان اینکه  عاشورا تجلی اوج اخلاص و بندگی در راه خداست، اضافه کرد: امام حسین(ع) با قیام خود راه روشنی را پیش روی همگان قرار داد تا هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم نروند.

این مبلغ دینی و مذهبی بیان داشت: امام حسین(ع) وقتی اوضاع زمانه را با چشمان خویش مشاهده می‌کردند و می‌دیدند که منکرات جای معروفات را در جامعه گرفته است، چاره‌ای جز قیام ندیدند و گرچه مظلومانه به شهادت رسیدند اما مقتدرانه تا پای جان و با تمام وجود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و تسلیم دشمن نشدند.

حسینی آمریکا را نماد استکبار و ظلم در جهان خواند و ادامه داد: این پیام مهم، وجه مشترکی است با ظلم‌ستیزی ملت مبارز و با بصیرت ایران اسلامی در برابر یزید زمان، آمریکای جنایتکار که دستش به خون هزاران هزار بی‌گناه آلوده است.

وی تاکید کرد: گاهی گستاخی جبهه کفر و نفاق به حدی می‌رسد که تنها عاملی که می‌تواند آنان را سر جای خود بنشاند، مقاومت و صبر و پایداری است لذا باید با زورگویان به زبان خودشان صحبت کرد.

حسینی تصریح کرد: اگر قیام امام حسین(ع) نبود، امروز اثری از اسلام نبود و ملت بابصیرت ایران اسلامی با درس گرفتن از سرور و سالار شهیدان آموختند که چگونه با جبهه کفر به مقابله برخیزند و زیر بار ذلت نروند.

انتهای پیام/66006/الف/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول