اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی

سفر 2 روزه معاون توسعه روستایی کشور به نهبندان پایان یافت

سفر دو روزه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نهبندان پایان یافت.

سفر 2 روزه معاون توسعه روستایی کشور به نهبندان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور به شهرستان نهبندان سفر کرد و از نزدیک در جریان نیازمندی‌ها و مشکلات این شهرستان مرزی قرار گرفت.

دیدار با مردم شهر شوسف، بازدید از بازارچه مرزی دوکوهانه، دیدار با مردم دهستان چاهداشی، بازدید از معادن سنگ نهبندان، بازدید از بیمارستان شهید آتشدست، دیدار با دانش‌آموزان خوابگاه کمیته امداد نهبندان و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری برنامه‌های نخستین روز سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نهبندان بود.

همچنین وی صبح امروز(چهارشنبه) از مزار شهدای گمنام نهبندان، ساختمان دانشکده معدن و پارک علم و فناوری شهرستان نهبندان بازدید کرد.

آخرین برنامه سفر دو روزه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نهبندان دیدار با مردم دهستان عربخانه نهبندان بود.

سید ابوالفضل رضوی پس از این دیدار با مردم دهستان عربخانه برای شرکت در جلسات و برنامه‌های استانی، شهرستان نهبندان را ترک و به بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی بازگشت.

گفتنی است؛ وی در برنامه‌های خود در شهرستان نهبندان با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم شهرستان با جمع‌بندی نیازمندی‌ها و مشکلات شهرستان نهبندان گفت: این مشکلات در جلسات با حضور مسئولان استانی و کشوری بررسی می‌شود.

گازرسانی به نهبندان، اختصاص اعتبار به محورهای مواصلاتی شهرستان، رونق بازارچه مرزی دوکوهانه، ایجاد منطقه آزاد در نهبندان، مشکلات خشکسالی، پادگان، نگه‌داشت مردم در شهرستان، ارتقاء برخی دهستان‌ها به بخش و ایجاد کارخانه و سرمایه‌گذاری دولت در بحث ایجاد کارخانه در نهبندان از جمله مشکلاتی بود که طی این سفر مسئولان شهرستانی و مردم بر آن تاکید داشتند.

حال امیدواریم پس از سفر این مقام مسئول به شهرستان نهبندان و ارائه گزارشات به رئیس جمهور و مسئولان رده بالای کشور شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان نهبندان باشیم.

انتهای پیام/69015/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول