اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌‌احوال اردبیل:

ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در خلخال افتتاح شد

مدیرکل ثبت‌احوال استان اردبیل گفت: ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در خلخال افتتاح شد.

ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسد حسن‌زاده عصر امروز به اتفاق فرماندار و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در محل افتتاح ایستگاه صدور کارت ملی در خلخال حاضر شده و از آغاز به کار اولین ایستگاه هوشمند صدور کارت ملی در خلخال خبر داد.

وی تصریح کرد: قبل از این صدور کارت ملی و انجام عملیات‌های آن در محل اداره ثبت‌احوال بود که با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر تسریع در خدمات‌رسانی در مورد صدور سریع کارت ملی هوشمند برای چهار نفر از بیکاران نیز اشتغالزایی حاصل شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گفت: هم‌اکنون 17 ایستگاه خدمات‌رسانی ثبت‌احوال در استان فعال بوده و به انجام فعالیت‌ در مورد صدور کارت ملی هوشمند‌، شناسنامه مکانیزه و انواع خدمات مشغولند.

اسدزاده همچنین از فعالیت چهار دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: ما آماده‌ایم با نیاز بیشتر مردم خلخال دفاتر بیشتری را برای خدمات ثبت‌احوال و خدمات دولت راه‌اندازی کنیم.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز ایجاد این بستر را برای تسریع در خدمات مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: نظارت یکی از عمده‌ترین مقوله‌ها در بخش خدمات به مردم است و با نظارت بیشتر مردم بهترین خدمات را می‌گیرند.

مهدی احمدی بیان کرد: استقلال این‌گونه دفاتر علاوه بر روان‌سازی فعالیت ادارات موجب رضایتمندی اقشار مختلف از خدمات دولت تدبیر و امید است.

جلیل جعفری‌بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات ثبت‌احوال استان در شهرستان‌ها خواستار توجه بیشتر مجموعه ثبت‌احوال استان به خلخال و کوثر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمع حاضر از قسمت‌های مختلف ایستگاه صدور کارت هوشمند از مراحل اولیه تا صدور کارت بازدید کردند.

ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در خیابان شهید مظفر عزیزی خلخال بالاتر از درمانگاه بوعلی خلخال داخل کوچه حوزه علمیه قرار دارد.

انتهای پیام/‌62008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول