اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

میدان شهدای مشهد با احداث 2 برج برجسته می‌شود

رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: میدان شهدا با احداث برج‌های شمالی و جنوبی برجسته می‌شود و شورای شهر اجازه کاهش طبقات این دو برج را نمی‌دهد.

میدان شهدای مشهد با احداث 2 برج برجسته می‌شود
عبدالکریم جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با احداث برج‌های میدان شهدا اظهار داشت: یکی از انتقاداتی که دوستان ما در شورای شهر در زمینه احداث این دو ساختمان در میدان شهدا دارند این است که دید حرم مطهر رضوی با احداث آن گرفته می‌شود.

وی افزود: اما نقطه جغرافیایی این دو پروژه هیچ آسیبی به دید بصری حرم رضوی وارد نمی‌کند بنابراین این موضوع کاملا باطل است و البته من از مخالفان بلندمرتبه‌سازی در اطراف حرم رضوی هستم ولی پروژه‌های میدان شهدا خارج از محدوده حرم است.

جوادی بیان داشت: در شورای شهر به اصرار شهردار که در این مکان اوراق مشارکت به فروش رسیده و حساب ویژه‌ای برای این دو پروژه باز شده ما در شورای شهر به آن رای مثبت دادیم.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اما امروز بحث از تغییر این مصوبه مطرح می‌شود در حالی که شهرداری حق تغییر مصوبه را ندارد مگر اینکه بعد از شش ماه از تاریخ تصویب، مصوبه مجدد به شورای شهر ارائه شود اما به نظر من همکاران من در شورای شهر کاهش تعداد طبقات را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: با احداث این دو پروژه میدان شهدا رونق دوباره‌ای می‌گیرد در حالی که امروز پروژه‌های تجاری افتتاح شده هیچ رونقی در میدان شهدا ندارند و امروز بلااستفاده هستند و ما نباید به دنبال افزایش مشکلات میدان شهدا باشیم و باید با احداث این دو برج میدان شهدا را برجسته کنیم.

انتهای پیام/3138/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول