اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

نماینده پارلمان عراق در گفت‌وگو با فارس:

بسیج مردمی نقشه آمریکا برای تجزیه عراق را ناکام گذاشت/ دولت العبادی آمریکا را رسوا کند

نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: شکست سنگین تروریست‌ها در الضلوعیه با کمک‌های قهرمانانه بسیج مردمی در عراق صورت گرفت و نقشه آمریکا برای تجزیه منطقه و طولانی کردن جنگ با داعش را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی نقشه آمریکا برای تجزیه عراق را ناکام گذاشت/ دولت العبادی آمریکا را رسوا کند
«عالیه نصیف» نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد تاکید کرد که نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق نقشه آمریکا برای تجزیه این کشور را ناکام گذاشتند.‌‌‌  
وی افزود: فرزندان مرز و بوم عراق در قالب نیروهای بسیج مردمی و ارتش توانستند خطر را از سر بغداد و دیالی کوتاه کرده و نقشه آمریکایی‌ها را که می‌گفتند جنگ با داعش سه سال به طول خواهد انجامید، نقش بر آب کردند.

نماینده پارلمان عراق گفت: نیروهای مسلح و بسیج مردمی توانمندی عراقی‌ها برای سرکوب گروه‌های تروریستی را با به نمایش گذاشتن قهرمانی‌ها در صحنه‌های نبرد ثابت کرده و توانستند معادلات بین‌المللی برای آزادسازی مناطق تحت سیطره داعش از جمله الضلوعیه را برهم بزنند چرا که بسیج مردمی شکست سنگینی را در الضلوعیه بر تروریست‌ها تحمیل کرد.

وی افزود: دخالت آمریکایی‌ها به بهانه حضور در ائتلاف بین‌المللی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق و سوریه برای از بین بردن ثروت‌های کشورها و سیطره بر منطقه صورت گرفت و آنها می‌خواهند با دادن سلاح و تجهیزات به داعش، جنگ علیه این گروه را طولانی کنند و این دلایل شفاف جدی نبودن آمریکا در جنگ با تروریسم است.

عالیه نصیف از دولت عراق خواست تا برای رسوا کردن حقیقت عمل ائتلاف بین‌المللی به فرماندهی آمریکا در عراق نزد افکار عمومی جهان تدابیر جسورانه‌ای اتخاذ کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول