اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

رفسنجان در زمینه تحول نظام اداری پیشتاز است

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان از شهرستان‌های پیشتاز در زمینه تحول نظام اداری در استان کرمان است.

رفسنجان در زمینه تحول نظام اداری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه کمیسیون تحول اداری، بهره‌وری و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ای که داشتیم، قرار شد همه ادارات کمیته تحول اداری خود را تشکیل و صورت‌جلسه را به فرمانداری ابلاغ کنند.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم در یک مدت زمان نسبت به اصلاح ساختار نظام اداری گام برداریم و موجب رشد و توسعه و تحول اساسی در ادارات باشیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان از شهرستان‌های پیشتاز در زمینه تحول نظام اداری در استان است، بیان داشت: شاخص‌های ارزیابی سند و نقشه راه بومی است که مورد استقبال استاندار هم واقع شده است.

ملانوری تصریح کرد: در راستای اساس‌نامه و اهداف کمیسیون شهرستان 11 نفر عضو هستند که فرماندار به عنوان رئیس کمیسیون و معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی دبیر کمیسیون است.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون دانشگاه ولیعصر، مخابرات، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، بخشداران، پست و جهاد کشاورزی هستند.

ملانوری گفت: در آیین‌نامه 10 وظیفه مشخص شده که ایجاد هماهنگی به منظور اجرای مصوبات شورای اداری، ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ارتقای نظام سلامت اداری، بررسی و شناخت مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی و... از این برنامه‌ها هستند.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: ماهانه جلسات کمیسیون به طور منظم برگزار و بستر فعالیت کمیته نظارت و بازرسی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان و مردم نسبت به ضعف دستگاه‌های اداری مرتب یادآوری می‌کنند، افزود: با توجه به اوضاع و احوال نظام اداری و سیاست استاندار که مدیران خودشان باید پیگیر باشند و منتظر ابلاغ نباشند باید در سطح ملی کار شود و کار ارباب‌رجوع به خوبی انجام شود و نشاط و شادابی در ادارات ایجاد شود.

ملانوری با اشاره به بحث دولت الکترونیک در ادارات خاطرنشان کرد: تمام ادارات موظف هستند تا پایان شهریور سال 94 به فیبر نوری وصل شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم، کمیسیون به معنی واقعی شکل بگیرد و ایجاد دبیرخانه کمیسیون اهمیت ویژه‌ای دارد و تشکیلات باید به صورت قوی کار کند.

انتهای پیام/80016/الف30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول