اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

قرائتی در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی:

طوری نشود که بگویند ما به پیغمبرشان فحش دادیم و آب از آب تکان نخورد

حجت‌الاسلام قرائتی خطاب به دانشجویان دانشگاه تهران گفت: به پیغمبر شما جسارت شده چه طرحی به ذهنتان می‌آید؟ طوری نشود که بگویند ما به پیغمبرشان فحش دادیم و آب از آب تکان نخورد!

طوری نشود که بگویند ما به پیغمبرشان فحش دادیم و آب از آب تکان نخورد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی طی سخنانی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی در خصوص اهانت به پیامبر اکرم(ص) دیروز (شنبه 27 دی‌ماه) در دانشگاه تهران گفت: اینجا دانشگاه تهران است، شما هم دانشجو هستید، به پیغمبر شما جسارت شده، پنج دقیقه فکر کنید ببیند چه طرحی به ذهنتان می‌آید.

وی اظهار داشت: چون در دنیا همه‌جا به هم ارتباط دارد هرکاری بکنید روی سایت‌ها است فردا آن طرف کره زمین است. طوری نشود که بگویند ما به پیغمبرشان فحش دادیم آب از آب تکان نخورد، چطور است که اگر کسی به خود شما متلک می‌گوید چهارتا پاسخ می‌دهید. هجو به پیغمبر اکرم، باید جواب داده بشود. حالا مردم دیروز بعد از نماز (جمعه) راهپیمایی کردند و شعار دادند.

رئیس ستاد اقامه نماز تصریح کرد: دانشگاه تهران چه می‌کند؟ کاری کنید که برای دیگران امام باشید. قرآن می‌فرماید: «وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً»، کاری کنید که برای دیگران الگو باشید، کاری کنید فرهنگی، طرحی بدهید علمی، چون ممکن است چیزی به ذهن شما برسد که ما پنجاه ساعت هم فکر کنیم به ذهن ما نرسد، شما باشید چه می‌کنید؟

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول