اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

پیش‌بینی اعتبار 6.5 میلیارد تومانی برای سد گیوی و بفراجرد در بودجه سال آینده

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در بودجه سال آینده 6.5 میلیارد تومان منابع اعتباری برای تکمیل سدهای گیوی و بفراجرد پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی اعتبار 6.5 میلیارد تومانی برای سد گیوی و بفراجرد در بودجه سال آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام کوثر اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در مورد حل مشکلات خلخال و کوثر جدی‌تر عمل کند.

وی تصریح کرد: سدهای گیوی و بفراجرد با توجه به پیگیری‌هایی که از وزارت نیرو و معاون رئیس جمهور داشتیم هم در سال‌جاری از اعتبار مناسبی برخوردار شد و هم برای سال 94، 650 میلیارد ریال در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با این وضع اعتبارات تسریع و تکمیل این دو سد براساس زمانبندی اعلامی خواست جدی مردم خلخال و کوثر از مسئولان استان است.

جعفری‌بنه خلخال تشریح کرد: نکته مهم‌تر از تکمیل این دو سد، شبکه پایاب سد گیوی و مجتمع آبرسانی به شهر خلخال از طریق BOT است که شبکه پایاب سد گیوی تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملاً برای مردم منطقه در کوتاه مدت عایدی نداشته و عدم اجرای شبکه آبرسانی خلخال هم جای سئوال دارد.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعیین تکلیف نهایی صاحبان اراضی و باغات سد گیوی هم باید در اسرع وقت روشن شود و باغداران و مالکان اراضی و املاک مزبور از بلاتکلیفی نجات یابند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه پیگیری‌های زیادی برای تکمیل مطالعات فاز یک و دو سد شهید پستی هشتجین انجام داده‌ایم، تعلل این شرکت در آغاز عملیات اجرایی این سد و نیز تکمیل مطالعات شش سد دیگر در حال مطالعه منطقه بی‌معناست.

جعفری‌بنه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: اگر مسئولان استان در کارهای مربوط به حل مشکلات این شهرستان‌ها جدیت بیشتری نشان ندهند با طرح سئوال در صحن علنی از وزیر مربوطه اقدام می‌شود چراکه گاهاً در نگرش‌های برخی مسئولان گرایش‌های منطقه‌ای ملاحظه می‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان داشت: هر چند آمال و آرزوی همه ما و مردم ایران اسلامی عمران و آبادانی گوشه گوشه این کشور بوده و در استان هم همین طور است ولی مسئولان نباید فراموش کنند که باید رضایت اکثریت که رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد، را باید مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/62003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول