اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

سیاست باشگاه، تقویت بازیکنان جوان در تیم نوین است

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: امیدواریم بتوانیم با پرورش بازیکنان جوانی که از تیم امید به ما ملحق شده‌اند به تیم اول باشگاه صنعت نفت کمک کنیم و سیاست باشگاه نیز همین است.

سیاست باشگاه، تقویت بازیکنان جوان در تیم نوین است

بهنام سراج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از بازی خوب شاگردانش در بازی روز گذشته مقابل نماینده قم در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تقدیر کرد و اظهار داشت: در نیمه اول خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام شد موفق شدیم سه گل دیگر را بزنیم و دو گل 100درصد را نیز از دست دادیم. 

وی ادامه داد: اغلب بازیکنان ما جوان و میانگین سنی تیم ما نیز زیر 25 سال است که امیدواریم بتوانیم با پرورش بازیکنان جوانی که از تیم امید به ما ملحق شده‌اند به تیم اول باشگاه صنعت نفت کمک کنیم و سیاست باشگاه نیز در خصوص تیم نوین همین است.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان اضافه کرد: همان‌طور که ما در نیم فصل توانستیم دو بازیکن را به این تیم کمک کنیم و سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت نیز در بازی روز گذشته اعلام کرد که بر روی چند بازیکن دیگر نیز نظر مثبت دارد. 

سراج تصریح کرد: در سه بازی گذشته خود سه برد را کسب کردیم و موفق شدیم با 9 امتیاز کسب شده به رده چهارم صعود کنیم و ضمن اینکه اختلاف خود را تا صدر جدول به عدد سه برسانیم، تفاضل گل ما نیز بهبود یافت. 

وی در خصوص علل افت این تیم در میانه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عنوان کرد: در اواخر نیم فصل اول بازیکنان از شرایط ایده آل خود خارج شده و با کسب دو شکست تأثیر بدی بر شرایط روحی آنان گذشته شد. 

سراج خاطرنشان کرد: در بین دو نیم فصل با جایگزین کردن دو بازیکن که در حال حاضر کمک شایانی را به تیم ما می‌کنند، توانستیم 9 امتیاز شیرین و امیدوار کننده را کسب کنیم. 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم نفت نوین آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر شنبه در آبادان موفق شد آذر خودروی قم را با نتیجه پر گل چهار بر صفر از پیش روی بردارد، این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها به استان بوشهر سفر خواهد کرد تا  مقابل صدرنشین این گروه، پارس جم قرار گیرد. 
انتهای پیام/72013/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول