اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هزینه درمان سارینا با حمایت بهزیستی مازندران تامین می‌شود

هزینه‌های درمان سارینا دختر هفت ساله ساروی با حمایت بهزیستی مازندران تامین می‌شود.

هزینه درمان سارینا با حمایت بهزیستی مازندران تامین می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، سارینا دختر هفت ساله ساروی مانند خیلی از کودکان این سن و سال پرجنب و جوش نیست، چون همان آغاز تولد با مشکل مفصل زانو مواجه بوده‌ است.

سارینا با وجود سن کم با رنج بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و بیماری‌اش سبب شده از بسیاری از شیطنت‌ها و بازی‌های کودکانه‌اش دور شود.

وقتی از اماکن پرجمعیتی رد می‌شود تمام نگاه‌ها به سویش جلب می‌شود با آنکه در سن پایینی قرار دارد این نگاه‌های ترحم‌آمیز سبب شده از دنیای کودکی فاصله بگیرد.

مشکل زانو موجب شده تا او به‌ دلیل وزن زیاد دیگر توان راه رفتن نداشته باشد، پزشکان گفته‌اند در صورتی که مورد عمل جراحی قرار نگیرد ممکن است فلج شود.

مادر سارینا در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه به ‌دلیل مشکلات مالی، تاکنون موفق به تامین هزینه عمل جراحی دخترمان نشدیم، افزود: از تیر ماه امسال تاکنون، سارینا در نوبت جراحی قرار دارد و به دلیل نبود دستگاه عمل نشده، البته این دستگاه در بیمارستان‌های خصوصی موجود است و ما حتی توان پرداخت هزینه بیمارستان دولتی را نداریم.

وی افزود: سارینا باید سه مرحله مورد عمل جراحی قرار گیرد که هزینه مرحله نخست جراحی 15 میلیون تومان است و براساس گفته پزشک وی هزینه مرحله دوم و سوم نیز همین میزان برآورد می‌شود.

سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران در پی گزارش خبرگزاری فارس درباره مشکلات سارینا در دیدار با کودک هفت ساله ساروی در منزلش درباره اینکه آیا این نهاد می‌تواند به سارینای هفت ساله کمک کند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: بهزیستی مازندران در پرداخت هزینه‌های درمانی این کودک حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وی بیان‌ کرد: قرار شد سارینا به بیمارستان ویژه بیماران ارتوپدی در تهران منتقل شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اولویت ما انجام عمل جراحی این کودک در بیمارستان دولتی است، اظهار کرد: به دلیل اینکه هزینه عمل جراحی پایین‌تر است.

آرام خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد خیری برای تامین هزینه‌ها از خانواده این کودک حمایت کند.

انتهای پیام/86003/الف30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول