اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

حکم شهردار بافت قدیم بوشهر حکمی صوری است

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه حکم شهردار بافت قدیم بوشهر صوری است، گفت: فیصل محبی با نداشتن نیرو و بودجه عملا ابتکار عملی برای فعالیت ندارد.

حکم شهردار بافت قدیم بوشهر حکمی صوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا آماره ظهر امروز در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات بانک ملی از شهرداری بوشهر بیان داشت: در بودجه امسال شهرداری بوشهر دو میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت دیون به تصویب رسیده ولی شهرداری برای پرداخت دیون مبلغ پنج میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: هزینه‌کرد اضافه بر بودجه تصویب شده برای پرداخت دیون در حالی پیش آمده که آنها بدهی بانک ملی را پرداخت نکرده‌اند.

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر بوشهر در ارتباط با انتقاد از عملکرد شهردار بافت قدیم در منطقه یک شهر بوشهر گفت: حکم شهردار بافت قدیم که به فیصل محبی داده شده یک حکم صوری است و وی بدون داشتن نیرو و بودجه لازم عملا ابتکار عملی برای فعالیت ندارد.

آماره گفت: برخی از ساخت و سازها در اطراف بافت قدیم نیز بدون رعایت ضوابط و قوانین مربوط به بافت قدیم صورت گرفته و نیاز به منظور حفظ بافت قدیم شهر نظارت‌ها بر ساخت و سازها در بافت قدیم شهر با جدیت بیشتری اعمال شود.

در تعریض‌ کوچه و خیابان‌ها جابجایی تیربرق‌‌ها جدی گرفته شود

غلامرضا قادریان نیز در این نشست بیان کرد: وقتی رسانه‌ها از شورای شهر انتقاد می‌کنند نباید نسبت به آن ناراحت شویم چراکه ما از زمان فعالیت شورای اول شهر بوشهر تاکنون نتوانسته‌ایم بدهی بانک ملی را پرداخت کنیم و روز به روز نیز این بدهی افزایش پیدا می‌کند.

عضو شورای شهر بوشهر یادآور شد: در برخی از کوچه‌ و خیابان‌های سطح شهر که تعریض صورت گرفته تیر‌برق‌های آنها منتقل نشده و در وضعیت فعلی تعدادی از تیربرق‌ها در وسط کوچه و خیابان واقع شده و احتمال وقوع حوادثی ناگوار را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/66008/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول