اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

تفاهم‌نامه آموزش تخصصی روستاییان در کنگان منعقد شد

در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستان کنگان، تفاهم‌نامه آموزش تخصصی روستاییان در شهرستان کنگان منعقد شد.

تفاهم‌نامه آموزش تخصصی روستاییان در کنگان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، فرماندار کنگان شامگاه پنج‌شنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه آموزش روستاییان اظهار داشت: عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان تاکنون بسیار مطلوب بوده و جا دارد که برای جذب بیشتر جوانان جویای کار و ارائه آموزش‌های مختلف به آنان تلاش بیشتری شود.

عباس جمشیدی مهارت‌آموزی را لازمه اشتغال پایدار دانست و تاکید کرد: بهترین راه اشتغالزایی جوانان جویای کار، کسب مهارت و بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای است.

فرماندار کنگان ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی خاطرنشان کرد: گسترش و ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مطابق با نیاز صنعت نفت و گاز مستقر در شهرستان باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان نیز ضمن تشکر از فرماندار و مدیرکل به ارائه مطالبی پیرامون مشکلات حوزه کاری خود پرداخت و پیشنهاداتی برای رفع آنها ارائه کرد.

بهرام مکاری‌پور گفت: سابقه مرکز فنی و حرفه‌ای به سال هشتاد و پنج بر می‌گردد و هم‌اکنون تعداد 9 کارگاه اصلی در مرکز داریم که هر کارگاه چند حرفه را پشتیبانی می‌کند.

وی خواستار رسیدگی و تامین اعتبار برای تجهیز مرکز و پیشنهاد تبدیل مرکز آموزشی تخصصی جوش جنوب کشور شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان تاکید کرد: آموزش‌های این مرکز می‌تواند برای جوانان بسیار مفید و موثر باشد و آنان را وارد بازار کار کند.

در این مراسم، تفاهمنامه‌ای بین فرماندار کنگان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در زمینه آموزش‌های حرفه‌ای روستایی منعقد شد.

انتهای پیام/2451/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول