اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز خبر داد

اختصاص بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار برای بیمه زنان سرپرست خانوار در شیراز

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز از اختصاص بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد خبر داد.

اختصاص بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار برای بیمه زنان سرپرست خانوار در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، مرآت رسولی گفت: بابت بیمه شدن خانوارهای مورد حمایت این نهاد و بهره‌مندی آنان از مزایای بازنشستگی، در مدت 10 ماه گذشته بیش از 25 میلیارد ریال به حساب سازمان تامین اجتماعی استان فارس واریز شده است.

وی افزود: 5 هزار و 556 نفر از سرپرستان خانوار مورد حمایت این نهاد مشمول قانون بیمه تامین اجتماعی شده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 641 نفر از زنان سرپرست خانوار و مابقی از مجریان طرح اشتغال هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی این نهاد که به صورت سه‌ ماهه انجام می‌شود بیش از 25 میلیارد و 936 میلیون ریال بوده که در قالب سهم 50 درصد از طرف کمیته امداد و 50 درصد توسط دولت از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تامین شده است.

وی با تاکید بر اهداف بلند‌مدت کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارها تصریح کرد: مردان مشمول این طرح در سن 60 سالگی و زنان در سن 55 سالگی با پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه، بازنشسته شده و از مزایای این سازمان مانند مستمری ماهانه و غیره بهره‌مند می‌شوند.

براساس خبر دیگری از همین منبع، در طرح عقیقه کمیته امداد شهرستان شیراز که در مرکز نیکوکاری امیر‌المومنین (ع) توسط خیرین اجرا شد، 11 راس گوسفند با نیت عقیقه به مرکز نیکوکاری امیر‌المومنین (ع) هدیه و برابر آیین و موازین شرعی، ذبح و بین نیازمندان ساکن محل توزیع شد.

انتهای پیام/2448/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول