اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس مجلس ملی ونزوئلا:

اپوزیسیون ونزوئلا قصد تخریب نیروهای مسلح این کشور را دارد

رئیس مجلس ملی ونزوئلا با اشاره به شرایط فعلی موجود در کشورش اعلام کرد: اپوزیسیون داخلی و خارجی ونزوئلا با اقدامات خود قصد تخریب و تضعیف نیروهای مسلح کشور ما را دارند.

اپوزیسیون ونزوئلا قصد تخریب نیروهای مسلح این کشور را دارد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «دیوسدادو کابیو» رئیس مجلس ملی ونزوئلا طی مراسمی در روز شنبه در ایالت «گوآریکو» این کشور اعلام کرد که نیروهای مسلح ملی بولیواری ونزوئلا نیز مورد حمله اپوزیسیون ملی و بین‌المللی کشور قرار گرفته‌اند که بدون شک تمامی این اقدامات به منظور تخریب و تضعیف این نهاد نظامی انجام می‌گیرد.

«کابیو» طی این جلسه تأکید کرد: همه نظامیان ونزوئلا از مردمان همین کشور هستند، آن‌ها نیز همانند سایر مردم دارای همسر، فرزند و خواهر و برادر هستند، وقتی اقدامی علیه آن‌ها صورت می‌گیرد در واقع علیه خانواده نظامیان و در نهایت مردم ونزوئلا انجام گرفته است.

«کابیو» همچنین در طول سخنانش با «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع ونزوئلا نیز اظهار همدردی کرده که به گفته خود بارها قربانی حملات مکرر اپوزیسیون شده است.

رئیس مجلس ملی ونزوئلا در این رابطه تأکید کرد: «پادرینو» مورد حمله قرار گرفت چون از انقلابی‌های ونزوئلا و از وفاداران فرمانده «هوگو چاوز» به شمار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: بدون شک تنها اقدامی که به بدنه اپوزیسیون داخلی و خارجی کشور لطمه می‌زند همین اتحاد نظامی- مردمی موجود در کشور است که به لطف تلاش‌های «چاوز» در ونزوئلا پدید آمده است.

این سخنان «کابیو» درحالی ارائه شد که «پادرینو» روز گذشته از حضور و گسترش کمپینی راست‌گرا و تحت اداره اپوزیسیون در ناحیه‌ای از کشور خبر داده بود.

به گفته «پادرینو» اپوزیسیون کمپینی را علیه قوانین نیروهای مسلح ملی ونزوئلا تشکیل داده که حفظ نظم عمومی در کشور را مختل نماید.

نیروهای مسلح ملی بولیواری ونزوئلا نیز روز جمعه طی بیانیه‌ای حمایت خود را از «کابیو» به دلیل اتهامات اخیر وارد شده به وی از سوی «له‌آمسی سالازار» رئیس سابق امنیت دوره ریاست جمهوری «چاوز» اعلام کردند.

«سالازار» طی این اتهامات «کابیو» را متهم به شرکت در فعالیت‌های قاچاق مواد مخدر کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول