اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موحدی کرمانی:

غارت چند هزار میلیارد تومان معلول بی‌خبری مسئولان مافوق است

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه انقلاب درس‌های زیادی به ما داد، گفت: غارت چند هزار میلیارد تومانی معلول بی‌خبری مسئولان مافوق است.

غارت چند هزار میلیارد تومان معلول بی‌خبری مسئولان مافوق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز ورود تاریخی امام به کشور با بیان اینکه انقلاب درس‌های فراوانی به ما داد، اظهار داشت: امام وقتی احساس کرد امت مسلمان مظلوم واقع شده نهضت خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در دوران طاغوت هیچ چیز از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و ... اسلامی نبود و نظامی حاکم شده بود که همه موضوعات را از محور اسلامیت خارج کرده بودند، آزادی بیان نبود و کسی جرأت نمی‌کرد بگوید من مقلد امام هستم.

موحدی کرمانی با بیان اینکه آیا اصلاح بدحجابی از فساد گسترده در زمان شاه سخت‌تر است، تصریح کرد:  فضای کشور برای مقابله با بدحجابی باید تبلیغاتی شود و تبلیغات گسترده برای مقابله با بدحجابی صورت گیرد ، نباید فقط به برخورد افراد متدین با بدحجاب‌ها اکتفا کرد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در برخی خیابان‌ها اگر کسی وارد شود فکر می‌کند اینجا اروپاست، این وضعیت بدحجابی زیبنده نیست، لذا باید به فکر راه علاج باشیم. چرا باید ازدواج برای جوانان سخت باشد؟ چرا باید غارت چند هزار میلیارد تومانی اتفاق بیفتد، این امر معلول بی‌خبری مسئولان مافوق است.

موحدی کرمانی با اشاره به مطرح شدن موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس گفت: طرح خوبی در مجلس در مورد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده که امیدواریم به طور شایسته از سوی نمایندگان مردم در مجلس به تصویب برسد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر امری ظریف است، خاطرنشان کرد:  باید یادمان باشد امام در مقابل فساد و انحراف در جامعه بی‌تفاوت نبود. در نهضت امام خمینی، روحانیون بازوی امام بودند اما با این وجود روحانیت به مسیر خود ادامه داد و به پیروزی رسید، امام مردم را آگاه کرده و به مردم ایمان و عشق به شهادت را تزریق کرد و به آنان بصیرت داد.

موحدی کرمانی افزود: فتنه 88 به دلیل عدم بصیرت به وجود آمد و کسانی که فریب خورده و به خیابان‌ها آمدند به دلیل نداشتن بصیرت این کار را کردند.

انتهای پیام/2255/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول