اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای پویایی نظام تلاش می‌کنند

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کنار هم برای پویایی نظام تلاش می‌کنند.

تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای پویایی نظام تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید‌هادی ساداتی عصر امروز در جشن انقلاب اسلامی و تشکل‌ها با شعار «لبیک یا رسول‌الله» در سالن تامین‌اجتماعی ساری اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلاتی که به انقلاب اسلامی آسیب وارد می‌کند بحث دنیادوستی و دنیا‌پرستی است.

وی با اعلام اینکه سرمایه هنگفتی در توسعه استان وجود دارد، تصریح کرد: زمینه استفاده و برنامه مشخصی برای بهره‌برداری از ظرفیت موجود در استان در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد و متولیان استان به جای سیاسی‌کاری به دنبال رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف باشند.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی توانست به پیروزی برسد، تاکید کرد: ارادت مردم به انقلاب اسلامی روز به روز در حال افزایش است و این موضوع در صحنه‌های مختلفی که در ایران وجود دارد به وضوح قابل مشاهده است.

ساداتی با اشاره به توقع برخی افراد درباره اینکه انقلاب اسلامی برای ما چه برنامه‌ای داشت، گفت: باید به این افراد باید اعلام کنیم که انقلاب زمینه‌ای فراهم کرد که همه همدل و هم‌صدا به سمت رستگاری پیش برویم و برای توسعه فعالیت ایران اسلامی باید با ظرفیتی که در کشور وجود دارد تلاش کنیم.

ساداتی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی با تلاش گسترده مردم در زمان خویش و رشادت رزمندگان حفظ شد، افزود: در حال حاضر همه تلاش ما باید برای تامین و نگهداری انقلاب تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کنار هم‌دیگر برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی آمادگی دارند، بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه ما کم‌لطفی برخی مسئولان است که تلاش دارند در حوزه کار و تلاش مشکل ایجاد کنند.

نماینده تشکل‌های کارگری مازندران نیز اظهار کرد: اگر حوادث انقلاب اسلامی بررسی شود نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار برجسته بود و کارگران در بدو انقلاب اسلامی با حضور خویش در صحنه‌های مختلف از برنامه‌های امام خمینی (ره) حمایت کردند.

وی بیان داشت: کارگران ستون فقرات انقلاب اسلامی هستند و اگر امروز از خودکفایی تولید داخلی حرف می‌زنیم مرهون تلاش کارگران است و در این 35 سال از عمر انقلاب نظام کوچک‌ترین مسئله‌ای با کارگران نداشت تا دشمنان بخواهند از اقدامات کارگران سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/86004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول