اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

22 بهمن متعلق به نظام و رهبری است

فرماندار اردبیل گفت: 22 بهمن روز وحدت و همبستگی ملت ایران است و این روز تعلق به نظام و رهبری شایسته انقلاب دارد.

22 بهمن متعلق به نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در مراسم هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در اردبیل گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور گسترده آحاد مردم برگزار می‌شود و در این روز ملت سرافراز ایران بار دیگر نشان می‌دهند به دور از هرگونه سلایق، نگرش، گرایش و حتی گلایه‌هایی که دارند از نظام و رهبری انقلاب پشتیبانی می‌کنند و همواره در این صحنه آماده و مصمم هستند.

وی عنوان کرد: در ایام دهه‌فجر امسال برنامه‌های متنوع شاد همراه با افتتاح پروژه‌های مختلف در مسیر خدمت‌رسانی به مردم انجام شد و سرانجام این برنامه‌ها به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ختم می‌شود که این نمایش عظیم از حضور مردم و شکوه و عظمت ایستادگی و پشتیبانی آن‌ها از نظام است تا پاسخی دندان‌شکن به طمع استکبار باشد که هر روز سعی می‌کنند به هر شکلی این نظام و انقلاب را دچار چالش کنند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در حالی که فضای خوب مذاکرات هسته‌ای با پشتیبانی مردم و از سوی تیم حرفه‌ای مذاکره کننده ادامه دارد و به هیچ وجه در این فضا امکان باج دادن به نظام‌های سلطه‌گر وجود ندارد ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا با حضور مقتدر و با صلابت خود در راهپیمایی و دفاع از دستاوردهای انقلاب به همه اعلام کنیم که دست از آرمان بلند سال 57 برنمی‌داریم.

وی ادامه داد: آحاد مردم از جوانان، فرهنگیان، روحانیون، اصناف و مهندسان گرفته تا گروه‌ها و طبقات مختلف، احزاب و محلات شش‌گانه اردبیل در این راهپیمایی حضور و نمایش عظیمی را به اجرا می‌گذارند تا به دور از هرگونه نگاه حزبی، گروهی و جریانی بتوانیم از متن و بطن و دستاوردهای عظیم آن دفاع کنیم.

زنجانی به مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهارشنبه از ساعت 10:30 صبح از ایستگاه سرعین برای برادران و میدان شریعتی برای خواهران آغاز خواهد شد و در پیش‌آهنگی این حرکت عظیم حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی نمایان خواهد بود.

وی عنوان کرد: این حرکت‌ها به تجمع مردم در میدان مصلای اردبیل ختم می‌شود و با شعارهای منسجم و بنرها و بروشورهای متحدالشکلی که تدارک دیده شده است سعی خواهیم کرد تا ترفند دشمنان و توطئه‌ آن‌ها را با حضور باشکوه خنثی کرده و تعلق خاطرمان را به نظام اسلامی بیش از گذشته نشان دهیم.

رئیس شورای اداری اردبیل یادآور شد: در مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری به ویژه ایستگاه نقاشی برای کودکان و احسانات به همراه حضور اکیپ‌های هلال احمر، اورژانس و تامین امنیت مردم فراهم شده تا راهپیمایی کنندگان بتوانند با خیالی راحت در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند.

زنجانی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی در روز گذشته یادآور شد و گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری اعلام کردند این ملت در حمایت از تیم مذاکره کننده و در دفاع از حقانیت این نظام بار دیگر در صحنه حضور پیدا کرده و پشتیبانی‌شان را به نمایش می‌گذارند.

فرماندار اردبیل یوم‌الله 22 بهمن را روز وحدت، همبستگی و همراهی امت با ولایت و ارکان نظام توصیف کرد و افزود: همه دنیا بدانند که این روز متعلق به نظام و مقام معظم رهبری است و همواره سعی خواهیم کرد از این آرمان صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی سخنران روز 22 بهمن را استاندار این استان اعلام کرد و گفت: بعد از پایان مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در محل مصلا و به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول