اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

دولت به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: دولت به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند.

دولت به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن رفسنجان اظهار کرد: رفسنجان پایگاه انقلاب اسلامی بود و مردم این خطه امروز نیز خود را مانند همیشه انقلابی نشان دادند.

وی بیان کرد: پیام راهپیمایی مردم در 22 بهمن این است که دشمن بفهمد ما خسته نشده‌ایم و این راه، راه علی (ع)، فاطمه (س) و حسین (ع) است.

این کارشناس حقوق بین‌الملل افزود: ملت ما در برابر ظلم ابرقدرت‌ها و دنیای استکبار ایستادگی کرد و کسانی که مبارزه  و استقامت کردند، پیروزی نصیبشان می‌شود.

حسینی تصریح کرد: 36 سال از انقلاب اسلامی گذشت و دشمن با تمام قوا با ما جنگید و نتوانست پیروز شود و امروز دست دشمن به‌سوی ما دراز است.

وی گفت: مردم ایران این همه عزت و عظمت آفریدند، امروز آنها هستند که کلمه "باید" را باید بگویند و دولت باید جوابگو باشد، دولت طبق قول و وعده‌ای که داده باید به وضعیت مردم رسیدگی کند.

حسینی ادامه داد: سرنوشت ما در لندن و واشنگتن نباید رقم بخورد، بلکه در ایران باید رقم بخورد.

این کارشناس حقوق بین‌الملل با بیان اینکه دشمن می‌گوید «همه گزینه‌ها روی میز است»، افزود: باید بگوییم هیچ گزینه‌ای در زیر و روی میز وجود ندارد اگر بین شرف و شکم تعارض پیش آید ما ملت بنی‌اسراییل نیستیم ملت ما علوی و حسینی است و اقتصادمان از همین راه تامین می‌شود.

حسینی بیان کرد: مردم ما خواستار رسیدگی به فسادها هستند و از دستگاه قضایی قدردانی می‌کنیم که رسیدگی به پرونده‌های فساد را از سران و بزرگان آغاز کرده و در این راستا بحث آقازاده و غیرآقازاده نباید باشد.

کارشناس حقوق بین‌الملل در ادامه با تاکید بر اینکه باید به امر رهبرمان گوش فرا دهیم که فرمودند «مراقب باشیم انقلاب‌مان را منحرف نکنند»، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حرف مردم است و حتی اگر مسائل هسته‌ای هم رفع شود، آمریکا هنوز شیطان بزرگ است.

حسینی با اشاره به مسئله فتنه افزود: باید مراقب طلحه و زبیرها باشیم، کسانی که ریزش کردند، بدانند مردم ما پای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و ریزش نمی‌کنند.

 وی در پایان بیان کرد: دستیابی به دانش هسته‌ای طبق قانونی که در سال 1968 تصویب شد، حق مسلم ما است و ما در تمام مسائل از دولت، مجلس و قوه قضاییه پشتیبانی می‌کنیم و آنها هم باید در خط ولایت و رهبری باشند.

انتهای پیام/80016/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول