اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

مسابقات سراسری قرآن کریم فرصت انس بیشتر مردم را با قرآن فراهم می‌کند

فرماندار تبریز گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بهترین فرصت برای انس بیشتر مردم شهر تبریز با قرآن است.

مسابقات سراسری قرآن کریم فرصت انس بیشتر مردم را با قرآن فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی‌فر اظهار داشت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم تاثیر بسزایی در فضای فرهنگی و معنوی استان و به خصوص شهر تبریز دارد.

وی گفت: این مسابقات بعد از 11 سال برای دومین بار در تبریز برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص برجسته و شاخص است و در این زمینه فعالیت‌های مدیریت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص کسب میزبانی این مسابقات قابل تقدیر است.

فرماندار تبریز افزود: قرآن کامل‌ترین و جامع‌ترین راهنمای بشری است و انس و الفت با قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

شهرتی‌فر با اشاره به فعالیت گروه‌ها و مجموعه‌های شاخص قرآنی در سطح استان اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی توسط گروه‌ها و تشکل‌های مختلف به صورت کاملا سازمان‌یافته در سطوح مختلف در شهر تبریز در حال انجام است و علاقمندان کثیری را این گروه‌ها به مجموعه‌های خود جذب کرده‌اند.

رئیس کمیته مدعوین سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از میهمانان و مدعوین این مسابقات انجام شده است و فرمانداری تبریز با تمام توان آماده همکاری و تعامل با دیگر کمیته‌های برگزاری این مسابقات برای برگزاری باشکوه آن است.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 6 تا 11 اسفند ماه در دو بخش خواهران و آقایان در تبریز برگزار می‌شود که مسابقات آقایان در مصلای اعظم تبریز و مسابقات بانوان در مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول