اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد

ایجاد عدالت رسانه‌ای با حذف بودجه رسانه‌های شهرداری اصفهان /تبعیض بین رسانه‌ها زیبنده نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر با حذف کمکی که به برخی از رسانه‌ها صورت می‌گرفت، به دنبال ایجاد یک عدالت رسانه‌ای بین تمام رسانه‌ها است.

ایجاد عدالت رسانه‌ای با حذف بودجه رسانه‌های شهرداری اصفهان /تبعیض بین رسانه‌ها زیبنده نیست
عدنان زادهوش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در راستای بررسی بودجه سال آتی شهرداری نسبت به بررسی جزئیات و نقاط ضعف اجرایی بودجه سال جاری شهرداری اقدام کردند، اظهار کرد: بودجه سال آتی شهرداری اصفهان بسیار عملیاتی‌تر از بودجه سال‌های گذشته بررسی و تصویب شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ردیف محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های بودجه سال آتی شهرداری اصفهان است، اضافه کرد: ما بر اساس سرانه خالص مناطق تغییراتی را در لایحه بودجه سال آتی شهرداری اعمال کردیم تا این سرانه به عدالت نزدیک شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته بدون استثناء منطقه 14 پایین‌ترین سرانه خالص را داشته است، تصریح کرد: منطقه 14 جزو مناطق محروم شهر اصفهان است و محرومیت‌زدایی از این منطقه یا مناطق محروم دیگر با پایین‌ترین سرانه خالص امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه توجه به محرومیت‌زدایی، مسائل فرهنگی، ورزشی و موارد دیگر در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به صورت ویژه مورد توجه شورای شهر قرار گرفته است، ادامه داد: ما در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان اعتبارات زائدی که به افراد و گروه‌های خاص اختصاص داده می‌شد را حذف کردیم.

زادهوش با بیان اینکه همچنین با حذف کمکی که به برخی از رسانه‌ها صورت می‌گرفت، به دنبال ایجاد یک عدالت رسانه‌ای بین تمام رسانه‌ها هستیم، تاکید کرد: شهرداری باید به تمام رسانه‌های فعال در سطح شهر توجه کند و تبعیض بین رسانه‌ها زیبنده نیست.

انتهای پیام/63004/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول