اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار طغرالجرد کوهبنان خبر داد

ادامه تلاش‌ها برای نجات گرفتاران در برف مناطق معدنی کوهبنان

بخشدار طغرالجرد کوهبنان گفت: مسیر اصلی معادن چشمه پودنه و پابدانای جنوبی کوهبنان بازگشایی نشده و تلاش برای بازگشایی مسیر و نجات افراد گرفتار در برف این مناطق ادامه دارد.

ادامه تلاش‌ها برای نجات گرفتاران در برف مناطق معدنی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عباس فتاحی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن بخش طغرالجرد در منطقه کوهستانی، بارش باران دو روز گذشته و راه افتادن سیلاب‌ها به همراه گل و لای مشکلاتی را برای مردم منطقه در پی داشت که با همکاری شهرداری این مشکلات رفع شد.
وی ادامه داد: یکی از مسیرهایی که با ریزش کمترین برف و باران دچار مشکل می‌شود، محور اصلی کوهبنان و بخش طغرالجرد به مرکز استان و شهرستان زرند است که از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور عبور می‌کند که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، راهداری و جوانان داوطلب هلال‌احمر در نخستین ساعات بارش برف ضمن برف‌روبی و نمک‌پاشی تردد در این مسیر انجام شد.
بخشدار طغرالجرد عنوان کرد: با همت اداره راه و شهرسازی مسیر جاده کوهستانی خانمکان صبح امروز بازگشایی شده، اما تاکنون مسیر اصلی معادن چشمه پودنه و پابدانای جنوبی بازگشایی نشده و تلاش برای بازگشایی این مسیر و نجات تعدادی از افراد گرفتار در برف این مناطق ادامه دارد.
وی یادآور شد: پس از گذشت 15 سال رودخانه رشک با نزول رحمت الهی جان تازه‌ای گرفت و جاری شد، اما خسارات جدی به قنات نجف‌آباد وارد کرد و از طرفی سرمای شب گذشته موجب سرمازدگی مزارع و باغات کشاورزی شد.
فتاحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از راه‌های ارتباطی کوهبنان در مسیر معادن زغال‌سنگ قرار دارد و باید کارگران برای رفتن به معادن از این مسیرها استفاده کنند، جا دارد که مسئولان معادن در زمان بحران همکاری بیشتری با مدیریت بحران شهرستان داشته باشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی شود.

انتهای پیام/80012/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول