اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی سید حمید میرحسینی

فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» تولید شد

فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» به کارگردانی سید حمید میرحسینی تولید شد.

فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» به کارگردانی سید حمید میرحسینی با موضوع زنده‌یاد نظریان از بزرگترین خیران ایران در رفسنجان تولید شد.

کارگردان فیلم «مردی که شبیه هیچکس نیست» به خبرنگار فارس گفت: فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» با موضوع زنده‌یاد نظریان از بزرگترین خیران ایران در رفسنجان تولید شد و در مرحله مونتاژ است.

سید حمید میرحسینی ادامه داد: فیلمبرداری فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» در زمان حیات زنده‌یاد نظریان کلید خورد و تا بعد از فوت این خیر ادامه یافت.

وی عنوان کرد: حسین پورمحمدی تهیه‌کننده فیلم مستند «مردی که شبیه هیچکس نیست» است و این فیلم از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این کارگردان جوان از زنده‌یاد نظریان به‌عنوان بزرگترین خیر ایرانی نام برد و بیان داشت: این خیر در زمینه ساخت مسجد جامع، سرای سالمندان، بیمارستان و پرورشگاه در شهرستان رفسنجان اقدام کرده است.

میرحسینی با اشاره به حمایت مالی زنده‌یاد نظریان از روحانیان تبعیدی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روان‌شاد نظریان با حمایت‌های مادی و معنوی خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه شادروان نظریان بچه نداشته است، تصریح کرد: این خیر رفسنجانی برای بچه‌های بی‌بضاعت مبلغی را به‌عنوان مستمری در نظر گرفته بوده و این پول را به‌صورت مخفیانه به‌دست آنها می‌رسانده است.

انتهای پیام/80019/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول