اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌ رضوی خبر داد

فعالیت 300 مرکز غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی در مشهد / آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر از 25 اسفند ماه

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌ رضوی از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی از 25 اسفند ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر 300 مرکز غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی در مشهد فعال است.

فعالیت 300 مرکز غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی در مشهد / آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر از 25 اسفند ماه

مجید فرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به فعالیت 330 دفتر خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی مجاز در خراسان رضوی اظهار کرد: از تعداد ذکر شده 220 دفتر در مشهد فعال است.

وی افزود: برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر با توجه به آخرین جلسه‌ای که با معاونت استانداری داشته‌ایم، از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌ رضوی ضمن ابراز نارضایتی از رشد قارچ‌گونه دفاتر فروش بلیت اینترنتی غیرمجاز در مشهد، گفت: در حال حاضر 300 مرکز غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی در مشهد فعال بوده و با وجود نظارت و بازرسی‌های همه جانبه ما متاسفانه این مراکز غیرمجاز به شکل قارچ گونه رشد می‌کنند.

فرقانی یادآور شد: خوشبختانه دستگاه‌های زیادی نظیر پلیس فتا، دادستانی، کمیته حریم نور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط وارد عمل شده و به طور قاطع و جدی با این مراکز غیر مجاز برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مراکز غیرمجاز فروش بلیت اینترنتی از هیچ یک از استانداردها برخوردار نبوده و در اکثر مواقع بلیت‌هایی بیش از نرخ‌های مصوب به فروش می‌رسانند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌ رضوی گفت: در ایام نوروز فقط از سوی انجمن دفاتر خدمات مسافرتی پنج اکیپ روزانه در سطح شهر مشهد به نظارت و بازرسی دفاتر خدمات مسافرتی می‌پردازد، این در حالی بوده که اکیپ‌های بازرسی از سوی اداره‌ کل میراث فرهنگی، سازمان صنعت و معدن و تعزیرات نیز فعال هستند.

انتهای پیام/3138/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول