اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده خراسان­‌جنوبی:

کسری زمین صنوف آلاینده بیرجند تامین شود

مدیرعامل تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده خراسان­ جنوبی گفت: کسری زمین مورد نیاز صنوف آلاینده بیرجند تامین شود.

کسری زمین صنوف آلاینده بیرجند تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی دلیر بعد از ظهر امروز در دهمین کارگروه تخصصی امور اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: معبر ورودی پروژه 53 هکتاری صنوف آلاینده بیرجند به مجتمع و تامین کسری زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی پیش‌بینی و احداث شود.

وی با بیان اینکه شرکت برق استان در برنامه‌ریزی توان مورد نیاز و برق‌رسانی همکاری کند، تصریح کرد: همچنین شرکت آب و فاضلاب استان در برنامه‌ریزی آب مورد نیاز و آبرسانی همکاری کند. شرکت گاز استان در برنامه‌ریزی مصرف گاز واحدها و احداث خط انتقال گاز همکاری کند.

رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی بیرجند با بیان اینکه در ارتباط با بحث آب و گاز نمایشگاه پیگیری کردیم و برآورد قیمت شد، ادامه داد: ما بخش خصوصی هستیم و برای برپایی این نمایشگاه تاکنون یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

محمد لشکری با بیان اینکه اکنون نیاز به تسهیلات نداریم، گفت: باید بخش دولتی زیرساخت‌ها را در اختیار ما بگذارد و تاکنون 65 درصد آن اجرا شده است و اگر زیرساخت‌ها تامین شود تا پایان سال آینده نمایشگاه را تحویل می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اعضا تاکنون 520 میلیون تومان به سازمان نظام مهندسی و شهرداری پول دادند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد پروژه‌ای باید زیرساخت‌های آن آماده باشد و در غیر این‌صورت برای سرمایه‌گذار مسئله‌ساز می‌شود.

انتهای پیام/69010/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول