اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر جمعه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بین‌المللی «بوشهر دو قرن مقاومت»

دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت گفت: همایش بین‌اللمللی بوشهر دو قرن مقاومت در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بین‌المللی «بوشهر دو قرن مقاومت»

محمد میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت روز جمعه 22 اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش با حضور مبارزین انقلابی کشورهای اسلامی و با سخنرانی سعید قاسمی و حسن عباسی در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در  محله بهمنی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

میرزایی به اهداف برگزاری این همایش پرداخت و بیان کرد: تجلیل  از خانواده شهداء، علماء و قهرمانان مبارزه با استعمار، معرفی چهره خبیث استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس از اهداف مهم این همایش است.

دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت ادامه داد: رسانه‌های ملی و بین‌المللی از جمله شبکه‌های العالم، پرس‌ تی وی، افق و المیادین برای پوشش خبری هر چه بهتر این همایش ما را همراهی خواهند کرد.

میرزایی با بیان اینکه ستاد مردمی این همایش از مدتها پیش تشکیل شده، خاطرنشان کرد: این همایش توسط ستاد مردمی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آخرین اخبار این همایش و یا آثار خود را از طریق سایت رسمی همایش به آدرس اینترنتی RAISALI.IR دریافت و ارسال نمایند.

وی به دیگر برنامه‌های این همایش اشاره کرد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات نماهنگ، آثار ادبی و هنری در قالب شعر، کاریکاتور، داستان، متن ادبی، اینفوگرافیک، گرافیک و شناسایی  مبارزین و قهرمانان ضداستعماری از جمله دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/66009/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول