اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس تاکید کرد

نیاز فوری مسکن مهر عجب شیر به مراکز بهداشتی و آموزشی

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس رسیدگی به بهداشت پروژه مسکن مهر عجب‌شیر را ضروری دانست و گفت: احداث مسجد و مدرسه با توجه به نیازهای اصلی ساکنان برای کاهش هزینه خانواده‌های ساکنان از اولویت‌های این پروژه است.

نیاز فوری مسکن مهر عجب شیر به مراکز بهداشتی و آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی دواتگری امشب در کارگروه مسکن مهر عجب‌شیر، خواستار تسریع در حل مشکلات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر شهرستان عجب‌شیر شد و افزود: مشکل آسفالت محوطه داخلی و راه ارتباطی بین مسکن مهر و مرکز شهر هر چه زودتر باید رفع شود.

وی رسیدگی به بهداشت پروژه مسکن مهر عجب‌شیر را ضروری دانست و افزود: احداث مسجد و مدرسه با توجه به نیازهای اصلی ساکنان برای کاهش هزینه خانواده‌های ساکنان از اولویت‌های این پروژه است.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از اداره راه و شهرسازی خواستار مجوز ایجاد واحدهای تجاری برای رفاه ساکنان این پروژه شد و افزود: رفع معضل مسکن مهر این شهرستان نیازمند اهتمام و توجه جدی مسئولان دستگاه‌های متولی و توجیه اعضای تعاونی‌هاست.

فرماندار عجب‌شیر نیز در این جلسه خواستار ساخت مسجد با 200 متر مربع زیربنا، مراکز آموزشی، مکان‌های تجاری، بهداشتی و درمانی در سایت مسکن مهر عجب‌شیر شد و گفت: مسئولان باید در مدت زمان کمتری نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند.

ابراهیم طاهری گفت: با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان مسکن مهر از اقشار کم‌درآمد بوده و توان پرداخت افزایش قیمت را به صورت یک جا ندارند، مقرر شده بانک مسکن نسبت به افزایش تسهیلات بانکی به میزان 50 میلیون ریال به متقاضیان فقط برای جبران افزایش قیمت واحدها اقدام کند.
وی ادامه داد: پیگیری اخذ سند و رفع مشکلات احتمالی در صدور سند از طریق اداره ثبت اسناد نیز به عهده راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/60002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول