اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

1.7 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های استان بوشهر جذب شد

استاندار بوشهر گفت: یک‌ هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های استان بوشهر جذب کرده‌ایم.

1.7 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های استان بوشهر جذب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری امشب در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: در گمرک بوشهر هر کدام از واحدها باید کار مرتبط با حوزه خود را انجام دهند و از دخالت در حوزه‌های غیرمرتبط خود دوری کنند تا مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد گلوگاه‌های فراوان صحت انجام امور را تضمین نمی‌کند، بیان کرد: باید روان‌سازی امور گمرکی مدنظر قرار بگیرد تا مشکلات فراروی فعالان در این حوزه به حداقل برسد.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه در وضعیت فعلی ظرفیت تخلیه و بارگیری گمرک بوشهر 7 میلیون تن است، گفت: با بهره‌برداری از جزیره نگین این ظرفیت به 15 میلیون تن افزایش می‌یابد.

سالاری عنوان کرد: سیستم هوشمندی که در گمرک به کار گرفته شده باید مشکل سخت‌افزاری آن برطرف شود تا انجام کارهای گمرکی مختل نشود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اختلاس گمرک بوشهر موجب متضرر شدن گمرکات این استان شده لذا باید در جهت اصلاح رویه‌های نادرست اقدام جدی صورت بگیرد.

وی بیان داشت: با دعوت از کرباسیان رئیس گمرک ایران به بوشهر سعی خواهیم‌ کرد مشکلات اصلی گمرک بوشهر را کاهش داده و فرآیند انجام امور گمرکی را تسریع ببخشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های استان بوشهر جذب کرده‌ایم، ابراز کرد: از 12 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر استانی رئیس جمهوری به استان بوشهر نیز 800 میلیارد تومان برای توسعه راه‌های ارتباطی است.

سالاری با اشاره به ارسال لایحه منطقه آزاد بوشهر به مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایجاد منطقه آزاد بوشهر گام بلندی برای توسعه فعالیت اقتصادی در استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: بازرگانان و تجار استان بوشهر بوشهر باید با سرمایه‌گذاری در دهکده‌های گردشگری زمینه‌ توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم کنند.

سالاری به مشکلات صیادان اشاره کرد و گفت: به منظور حفظ ذخایر دریایی باید با صیادان متخلف به ویژه صیادان صید ترال برخورد جدی صورت بگیرد تا امنیت شغلی صیادان حفظ شود و به دنبال آن زمینه پایداری ذخایر دریایی فراهم شود.

استاندار بوشهر رعایت اصول زیست محیطی را مهم برشمرد و گفت: یکی از راه‌های اصولی برای اقتصادی کردن فعالیت‌های صید و صیادی آبزی‌پروری است که باید اهتمام لازم به آن داشته باشیم چرا که انجام این موجب عدم فشار فراوان به صیدگاه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/66008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول