اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

حجت‌الاسلام موسوی در گفت‌وگو با فارس:

سؤالات فقهی را در ایام نوروز پیامک کنید

رئیس بخش پیامک مرکز ملی پاسخگویی سؤالات دینی گفت: هموطنان در ایام نوروز می‌توانند سؤالات دینی و شرعی خود را به سامانه 30009640 پیامک کنند.

سؤالات فقهی را در ایام نوروز پیامک کنید

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی رئیس بخش تلفنی و پیامک مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، گفت: سامانه پیامکی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به سؤالات دینی هموطنان عزیز است.

وی افزود: امکان پاسخگویی تلفنی در ایام نوروز 94 تا روز چهاردهم تعطیل است، اما پاسخگویی به همه سؤالات دینی از طریق اینترنت، زمان‌بندی آن در سایت پاسخگو است و پاسخگویی به سؤالات احکام شرعی از طریق پیامک به صورت مستمر حتی در ایام تعطیلات رسمی دایر است.

رئیس پاسخگویی تلفنی و پیامک مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی ابراز داشت: به منظور پاسخگویی سریع به سؤالات فقهی و کم کردن بار ترافیکی پاسخگویی تلفنی در طول سال، هموطنان می‌توانند با استفاده از شماره پیامک 30009640، به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته، سؤالات فقهی و احکام شرعی خود را با ذکر نام مرجع تقلید ارسال کنند و تلاش مرکز  بر این است که در کمترین زمان ممکن (حداکثر 24 ساعت) پاسخ پیامک‌ها را ارسال کند.

وی با تأکید بر اینکه در این سامانه تنها به سؤالات فقهی و احکام پاسخ داده می‌شود، ادامه داد: روزانه از این طریق به بیش از 1500 سؤال و در مناسبت‌های خاص 7000 سؤال پاسخ داده می‌شود، با این وجود در سال جاری با تلاش همکاران مرکز به بیش از 450 هزار پرسش واصله پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول