سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۵

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفت‌وگو با فارس:

دلیل حضور ناموفق تخم مرغ در بورس/ عرضه سنتی اصلاح شود

دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ گفت: هر محصولی که به بورس وارد می‌شود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضه‌ای مدرن باشد و بدون این عوامل عرضه تخم مرغ در بورس موفق نمی‌شود.

دلیل حضور ناموفق تخم مرغ در بورس/ عرضه سنتی اصلاح شود

سید فرزاد طلاکش دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد اینکه چرا سال گذشته علیرغم عرضه چند باره تخم مرغ، این محصول در بورس خریداری نداشت، گفت: هر محصولی که به بورس وارد می‌شود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضه‌ای مدرن باشد.

وی افزود: با سیستم عرضه سنتی و بنکداری هیچ محصولی در بورس توفیق نخواهد یافت زیرا موفقیت در بورس بستگی به رقابت شرکت‌های مختلف با هم دارد.

دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ اظهار داشت: مانند همه دنیا تخم مرغ باید از نظام سنتی و تره‌باری خارج شود و شناسنامه‌دار شده و تحت برند قرار گیرد.

وی افزود: با این شرایط ورود تخم مرغ به بورس موفق نخواهد بود.

طلاکش اظهار داشت: در کشور حدود 90 شرکت‌ بسته‌بندی مجوز دار از سازمان دامپزشکی وجود دارد که تحت برند می‌توانند تخم‌مرغ را آماده‌سازی و بسته‌بندی و به طریق بهداشتی عرضه کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول