اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیل مطرح کرد

مشارکت 5 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن اردبیل

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: 5 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان اردبیل شرکت کرده و از فضای به وجود آمده برای حفظ قرآن کریم استفاده کردند.

مشارکت 5 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام بهنام لطفی صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های قرآنی امامزاده و بقاع متبرکه در اردبیل اظهار داشت: ما امسال طرح تربیت حافظان قرآن کریم را در قالب آزمون‌های کتبی و شفاهی و اعطای گواهینامه به بیش از 5 هزار نفر انجام دادیم و سعی‌مان بر این بوده تا بتوانیم یک بسترسازی مناسب و افزایش توانمندی را در حوزه گسترش و نشر فرهنگ و معارف قرآنی شاهد باشیم.

وی هدف اصلی از برگزاری و اجرای این طرح را ترویج برنامه‌های قرآنی، تربیت حافظان قرآن و ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌ها در این حوزه اعلام کرد و ادامه داد: در سال گذشته نیز 4 هزار نفر در قالب این طرح آموزش دیده و برای آنها گواهینامه صادر شده بود.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اردبیل از آغاز مرحله جدید این طرح در ایام سال آینده خبر داد و گفت: یکی از رویکردهایی که در برگزاری این طرح دنبال می‌کنیم تربیت حافظان قرآن در هر خانه و نشر معارف مربوط به تعالیم دینی است که قطعا در کوتاه مدت و بلند مدت می‌تواند ثمرات و نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

لطفی افزود: علاوه بر برگزاری این طرح ما در ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی سعی داریم تا محافل قرآنی و مجالس معنوی بیش از گذشته تقویت شده و مردم بتوانند از فضای تربیتی به وجود آمده به بهترین شکل استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا یک اقدام و حرکت مثبت و رو به جلو در نشر و توسعه برنامه‌های قرآنی به ویژه تربیت حافظان برگزار شده و عموم جامعه از عطر معنوی قرآن و معارف آن استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول