اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی دشتی خبر داد

محکومیت 5 میلیارد ریالی قاچاق بادام در دشتی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی از محکومیت قاچاق بادام درختی خارجی به مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون ریال خبر داد.

محکومیت 5 میلیارد ریالی قاچاق بادام در دشتی

رضا قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به طور کامل و ویژه در ایام نوروز بر بازار، صنوف مختلف و کالاهای جانبی نظارت می‌کنند زیرا بیشتر مشکلات ما به نظارت و کنترل برمی‌گردد به جهت اینکه در روزهای پایانی سال، گرانی و مشکلات این حوزه پررنگ‌تر می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی از محکومیت متخلف قاچاق بادام درختی خارجی خبر داد و گفت: یکی از متخلفان که اقدام به قاچاق کالای حمل بادام درختی خارجی کرده بود به مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون ریال محکوم شد.

قائدی خاطرنشان کرد: در پی توقف یک دستگاه کامیون حامل 22 هزار کیلوگرم بادام درختی خارجی فاقد مدرک و سند گمرکی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان و وصول پرونده به این شعبه پس از تحقیقات لازم بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت و تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص دانسته و ‌مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا دارد به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون و 330 هزار ریال جزای نقدی علاوه بر ضبط  کالا به نفع دولت محکوم شد.   

وی افزود: جامعه اصناف و صنوف ما افرادی پاک، متدین و دارای عملکرد خوبی هستند و سعی می‎کنیم از طریق برخورد با برخی عناصر نامطلوب که سعی در سوء استفاده از بازاریان دارند برخورد قاطع با این متخلفان داشته باشیم و از مردم نیز انتظار داریم که به محض دیدن تخلفات صنفی موضوع را گزارش و پیگیری کنند تا به‌ این طریق از حقوق جامعه که خود مردم هستند محافظت شود.

قائدی یادآور شد: در سال 93 هزار و 185 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دشتی تشکیل و به تعداد هزار و 140 پرونده به رسیدگی شد و متخلفان به مبلغ هفت میلیارد و 738 میلیون و 141 هزار و 432 میلیون ریال محکوم شده‌اند و تمام این پرونده‌ها مختومه اعلام شده است.

انتهای پیام/66001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول