اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله اردبیل:

55 نانوایی خدمات مضاعف به مسافران ارائه می‌کند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: بیش از 55 نانوایی در شهرستان اردبیل و همچنین سرعین و مناطق گردشگرپذیر به شکل مضاعف به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات می‌کنند.

55 نانوایی خدمات مضاعف به مسافران ارائه می‌کند

علی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما در تأمین سهمیه آرد این نانوایی‌ها و حتی تحویل اضافی آرد اقدامات لازم را انجام دادیم و تلاشمان بر این است تا در ایام نوروز بدون مشکل خاص، نانوایی‌ها در استان اردبیل ارائه خدمات کنند.

وی تصریح کرد: البته حوزه نظارت در این زمینه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است و اکیپ‌های بازرسی سعی دارند تا با تقویت نظارت‌ها حرکت و برنامه‌ریزی را به سمتی ببرند تا امکان ارائه خدمات کیفی‌تر و رضایت‌بخشی مسافران و گردشگران در این ایام فراهم آید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: با فعالیت شبانه‌روزی که 55 نانوایی در مرکز استان و برخی از شهرها انجام می‌دهند، امیدواریم مردم در خرید نان با مشکلی روبه‌رو نشوند که در کنار آن سعی داریم تا با سرکشی‌های مستمر و تزریق مناسب آرد به فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه کمک کنیم.

نوبخت در ادامه سخنان خود افزود: سهمیه دهه اول فروردین بین نانوایی‌ها توزیع شده و ما مشکلی را در تأمین آرد مورد نیاز نداریم و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این 55 نانوایی کشیک پخت نان را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به شهرهای اردبیل، نیر، سرعین، مشگین‌شهر و دیگر مناطق تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک فعالیت مناسب و مطلوب را شاهد و ناظر باشیم.

علاوه بر فعال شدن نانوایی‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ایستگاه‌های موقت توزیع نان نیز به صورت بسته‌بندی با ماندگاری بالا در نقاط پرتردد از جمله میادین بسیج، ایثار، مقدس اردبیلی و وحدت به قیمت مصوب توزیع نان انجام می‌شود.

انتهای پیام/62001/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول