اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز خبر داد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در البرز

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزاده احمد و محمود (ع) حصار خروان این شهرستان خبر داد.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی اکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در چهارمین روز از سال جدید با حضور زوار، مجاورین و مسافران در امامزاده احمد و محمود (ع) حصار خروان برگزار خواهد شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز عنوان کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح فردا همراه با سخنرانی و مداحی و با حضور عزاداران آن حضرت و همچنین خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش رهروان یاس نبوی ویژه خواهران گرامی در تشریح مقام و جایگاه دخت نبی اکرم و نقش ایشان در ولایت حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

همزمان با ایام فاطمیه طرح حرم تا حرم در قزوین برگزار می‌شود

سعید رحیمی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی این طرح اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای عاشورایی برگزار کردن مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) برای چهارمین بار مراسم سوگواری یاس نبوی در 64 بقعه استان برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: طبق مصوبه جلسه ستاد اجرایی سوگواره یاس نبوی طرح حرم تا حرم شامل کاروان عزاداران فاطمی با پای پیاده متشکل از عزاداران حضرت زهرا (س) و مدیران و مسئولان استانی از آستان مقدس چهار انبیاء (ص) واقع در خیابان پیغمبریه شهر قزوین آغاز و به ویژه برنامه سوگواری که در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود، ختم خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول