اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

سوگواره دخت نبی اکرم(ص) در تایباد و باخرز برگزار شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های تایباد و باخرز گفت: با توجه به فرا رسیدن دهه فاطمیه، سوگواره حضرت فاطمه(س) در شهرستان‌های تایباد و باخرز برگزار شد.

سوگواره دخت نبی اکرم(ص) در تایباد و باخرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی، مجید حسینی اظهار داشت: این سوگواره با تمهیدات پیش‌بینی شده توسط کمیته‌های مختلف به‌ویژه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های تایباد و باخرز انجام شده و در چند روز گذشته علاوه بر سیاه پوش شدن شهر و نصب بنرهای طراحی و تهیه شده ویژه این ایام در سطح شهرهای تایباد و باخرز مراسم مختلف برگزار شد.

حسینی افزود: شب گذشته مراسم عزاداری و سینه‌زنی در مسجد ابوالفضل تایباد برگزار و از ساعت 9 صبح امروز نیز اجتماع بزرگ فاطمیون در تایباد و باخرز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: سوگواره فاطمه زهرا(س) بعدازظهر امروز و فردا نیز در تایباد و باخرز و روستاهای مختلف به شکل مراسم مختلف ادامه دارد.

حسینی افزود: همچنین شهرداری تایباد نیز با نصب المان‌های طراحی شده با مضامین معنوی در شهر تایباد که سمبل وحدت و تقریب مذاهب بوده و مردم آن ارادت خاص به ائمه اطهار دارند، فضای فاطمی در شهر ایجاد کرد.

انتهای پیام/3138/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول