اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س):

مراسم عزاداری و سینه‌زنی در قلعه‌رئیسی برگزار شد

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم عزاداری و سینه‌زنی در قلعه‌رئیسی برگزار شد.

مراسم عزاداری و سینه‌زنی در قلعه‌رئیسی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین مراسم سینه‌زنی و عزاداری از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدا شهر قلعه‌رئیسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی افراز ظهر امروز در حاشیه این مراسم مطرح کرد: ما همه به دنبال یک زندگی آرام و بدون دغدغه هستیم و هر کدام از ما باید برای این کار یک الگو داشته باشیم و چه الگویی می‌تواند بهتر از زندگی حضرت فاطمه(س) برای ما الگو باشد.

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه‌های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند، کمک به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع و سیاست و سخنوری است.

وی افزود: فضایل حضرت زهرا(س) از جهت کثرت و عظمت آن چنان است که کسی قادر به کتمان یا انکار آن نیست، اما افسوس که مردم آن زمان، به جایگاه ایشان پی نبردند و اقدامات حضرت زهرا(س) را نادیده گرفتند.

افراز با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زن مسلمان است تاکید کرد: امسال عید نوروز ما فاطمی است که باید تلاش کنیم تا حرمت این ایام به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است حفظ شود.

خطیب موقت قلعه‌رئیسی مطرح کرد: ولایت‌محوری از ویژگی بارز حضرت فاطمه الزهرا(س) است که همواره همراه و همگام با امام علی(ع) بوده و الگو و بهترین مدافع حریم ولایت است.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از سیره فاطمی در زندگی فردی و اجتماعی خود هستیم.

افراز بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) از جایگاه و مقام گرانقدری برخوردار است که باید ایشان را به درستی شناخته و از سیره نورانی، تعالیم و رهنمودهای ایشان در برنامه‌های زندگی خود بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/82021/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول